جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افشای رشوه آلمانی ها به فیفا

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 425136
به نظر می‌رسد پرداخت رشوه به فیفا برای کسب میزبانی جام‌جهانی یکی از اصول اولیه بزرگترین سازمان فوتبالی جهان است و حتی قهرمان جهان هم از این قاعده مستثنی نیست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که بحث های زیادی در مورد میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ مطرح می شود و روسیه هم برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ زیر ذره بین قرار گرفته اسرار عجیب و غریبی در مورد کسب میزبانی جام جهانی با پرداخت رشوه منتشر می شود.

در کنگره اخیر فیفا که هم اکنون درحال برگزاری است رئیس فدراسیون فوتبال کنگو که خود یکی از اعضای کمیته فیفا است فاش کرد آلمان هم برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۰۶ رشوه پرداخت کرده است اما چون آنها کشور پیشرفته‌ای هستند و قهرمان جام‌جهانی شده‌اند کسی در مورد این رسوایی آنها صحبتی نمی‌کند اما قطر به دلیل اینکه کشور کوچکی است و فوتبال قدرتمندی ندارد زیر ذره‌بین قرار گرفته است.

«کنستانت عمری» گفت: آلمان به شکل غیر قانونی رای قاره اقیانوسیه را خرید تا میزبانی جام جهانی ۲۰۰۶ را کسب کند اما کسی در مورد این رشوه بزرگ آنها حرفی نمی زند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *