شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶

«به طور کلی سری» نام فیلم جلیلی

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 288535
یک مستند‌ساز از مراحل پایانی ساخت مستند تبلیغاتی سعید جلیلی با نام «به طور کلی سرّی» خبر داد و گفت: این مستند به هزینه شخصی و به سفارش ستاد تبلیغاتی ایشان ساخته شده است.
«به طور کلی سری» نام فیلم جلیلی
به گزارش جهان، «محسن سوهانی» در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، گفت: در حال ساخت فیلم مستند تبلیغاتی برای دکتر سعید جلیلی هستیم. این فیلم از طرف ستاد تبلیغاتی ایشان برای ساخت به ما پیشنهاد شد و ما با توجه به اینکه هر کاندیدا اجازه ساخت دو مستند دارد، با هزینه شخصی خودمان اقدام به تولید این مستند تبلیغاتی کردیم. ستاد تبلیغاتی ایشان، مردمی است به همین دلیل این کار نیز به صورت مردمی پ درحال ساخت است.

وی در ادامه افزود: این مستند تبلیغاتی با رویکردی طنز به ماجرای ورود و مدیریت آقای جلیلی به ماجرای اختلاس ۳ هزار میلیاردی می‌پردازد، از طرفی میان مردم رفته و نظر اقشار مختلف مردم را درباره ایشان جویا خواهد شد.

این مستند ساز افزود: فیلم مستند تبلیغاتی دکتر سعید جلیلی به کارگردانی بنده و تهیه کنندگی محمود بابایی آخرین مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد و به طور همزمان تدوین می‌شود تا برای پخش تلویزیونی آماده گردد. انشالله ساخت این مستند اواسط هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

مستند «به طور کلی سرّی» با رویکردی طنزآمیز و متفاوت به اسرار دبیر شورای عالی امنیت ملی می‌پردازد. این مستند که امروز از پوستر تبلیغاتی آن رونمایی شد، از محصولات گروه فیلم‌سازی «صاعقه» است که با هدف تولید آثار سینمایی فاخر و ارزشی محور تاسیس شده است .

برخی از دست اندرکاران این مستند عبارتند از: تهیه کننده: محمود بابایی، کارگردان: محسن سوهانی، تدوین و صداگذاری: فرزام محبی، جلوه‌های ویژه: محمد حسن نکوپندار، محقق و مدیرتولید : محسن جعفری و ...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *