جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شما هم اینگونه نذری بدهید...

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 448834
یازدهمین دوره از برنامه نذر کتاب با مشارکت ۳۵ ناشر از اول ماه محرم در تهران برپا می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، یازدهمین دوره از برنامه نذر کتاب با مشارکت ۳۵ ناشر بخش خصوصی همزمان با ماه محرم در تهران برگزار می‌شود.
 
در این برنامه که با مدیریت انتشارات هزاره ققنوس در دست برگزاری است، ناشران کتابهای خود را با ۵۰ درصد تخفیف جهت نذر ارائه و خیرین نیز با خرید کتاب و تقبل ۵۰ درصد از مبلغ آن زمینه نذر رایگان این کتاب‌ها در مناطق محروم و نیز میان اقشار مختلف اجتماع را فراهم می‌آورند.
 
برنامه نذر کتاب برای نخستین بار در دی ماه سال ۸۸ با مشارکتت ۳ ناشر و عرضه ۱۵ عنوان کتاب آغاز شد و طی آن ۳۰۰ جلد کتاب به صورت فرهنگی نذر شد.
 
این برنامه تا تیرماه سال جاری و در ۱۰ نوبت اجرا تاکنون توانسته نزدیک به ۲۲ هزار جلد کتاب را به صورت نذری میان مردم توزیع کند.
 
همچنین در این مدت بیش از ۱۱۵۰۰ جلد کتاب بنا به درخواست سازمان‌ها و نهادها به صورت نذری در اختیار آنها قرار گرفته است که در مجموع و با احتساب نذر کتاب به صورت عمومی رقمی بالغ بر ۳۴ هزار جلد را شامل می‌شود.
 
همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده این برنامه فرهنگی در زمره بنرامه‌های جاری هفته کتاب جمهوری اسلامی نیز قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *