شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

دو گزینه جدی برای ریاست دیوان محاسبات

يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 310331
از چهار گزینه‌ای که هم اکنون در کمیسیون برنامه و بودجه برنامه های خود را برای ریاست دیوان محاسبات کشور ارائه می دهند رقابت تنگاتنگی بین عضو شورای نگهبان و دادستان دیوان محاسبات برقرار است.
به گزارش جهان، یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: هم اکنون کمیسیون برنامه و بودجه برنامه چهار کاندیدای ریاست دیوان محاسبات را بررسی می کند که هر کدام از کاندیداها برنامه های خود را ارائه می دهند.

در حال حاضر با توجه به سوابق و عملکرد کاندیداهای معرفی شده به کمیسیون برنامه و بودجه، رقابت تنگاتنگی بین حسینعلی امیری عضو شورای نگهبان و امین حسین رحیمی قائم مقام و دادستان دیوان محاسبات وجود دارد.

به گزارش مهر، روز گذشته کمیته امور عمومی کمیسیون برنامه و بودجه ۵ کاندیدای نهایی را که از بین ۱۱ کاندیدایی که بیشترین امتیازها را کسب کرده بودند انتخاب کرد و به کمیسیون برنامه و بودجه معرفی کرد.

سعادت، امیری، گرانمایه پور، عثمانی و رحیمی ۵ کاندیدایی بودند که کمیته امور عمومی آنها را انتخاب کرد اما امروز محمد قسیم عثمانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه که بیشترین امتیاز را از سوی کمیته امور عمومی نصیب خود کرده بود، به این دلیل که مردم حوزه انتخابیه اش از وی خواسته اند تا در سمت نمایندگی باقی بماند از کاندیداتوری دیوان محاسبات انصراف داد؛ بنابراین هم اکنون رقابت بین ۴ گزینه باقی مانده است.

پس از پایان جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه، برای ریاست دیوان محاسبات رای گیری می شود و کسی که بیشترین رای را نصیب خود کند برای رای گیری نهایی به صحن مجلس معرفی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *