سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

در تمرین امروز پرسپولیس چه گذشت؟

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۰۸
کد مطلب: 380631
در تمرین امروز پرسپولیس برای مدافع این تیم جشن تولد گرفته شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که قرار بود پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار شود اما با نظر درخشان هم خبرنگاران مجوز حضور در این تمرین را یافتند و هم تماشاگران از روی سکوها عملکرد شاگردان سرمربی جدید پرسپولیس را به تماشا نشستند.

* قرار بود تمرین امروز در ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شود اما با ۴۰ دقیقه تأخیر این تمرین از ساعت ۱۸:۱۰ آغاز شد.

* ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرین به صحبت درخشان با بازیکنان گذشت. درخشان در صحبت‌هایش با بازیکنان از آنها خواست تا همه توان‌شان را برای بازی روز پنجشنبه مقابل راه‌آهن بروز دهند.

* جواد حسن‌زاده و رضا وطن‌خواه دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کردند.

* مهدی دغاغله بازیکن مصدوم این تیم امروز با لباس شخصی به درفشی‌فر آمده بود. این بازیکن سپس به مدت ۳۰ دقیقه به فیزیوتراپی پرداخت.

* بازیکنان پرسپولیس زیر نظر مؤمنی مربی بدنساز این تیم با دویدن و انجام حرکات کششی بدنشان را گرم کردند، سپس دویدن و عبور از موانع از دیگر برنامه‌های تمرینی بازیکنان پرسپولیس بود.

* استارت‌های کوتاه و بلند از تمریناتی بود که بازیکنان پرسپولیس زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

* محور صحبت هواداران اتفاقات برنامه ۹۰ شب گذشته و همچنین اتفاقی که در ویتنام برای تدارکاتچی تیم ملی امید رخ داده است، بود.

* حدود ۱۰۰ هوادار امروز با حضور در درفشی‌فر تمرین پرسپولیس را زیر نظر داشتند.

* پیام صادقیان امروز به درفشی‌فر آمد اما تمرین نکرد. او در زمان ترک ورزشگاه به خبرنگاران گفت که هنوز مشکل سرماخوردگی‌اش به صورت کامل برطرف نشده و به همین دلیل امروز تمرین نکرد.

* بازیکنان در ادامه تمرین امروزشان به دو گروه تقسیم شده و به حفظ توپ و پرسینگ پرفشار در زمین کوچک پرداختند.

* سانتر از جناحین و شوت به دروازه از دیگر تمرین بازیکنان پرسپولیس بود.

* حمید درخشان در دقایقی از تمرین به بازیکنان این نکته را گوشزد می‌کرد که به فکر زدن ضربه نهایی به سمت دروازه باشند نه زدن ضربات زیبا!

* امروز تولد حسین ماهینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بود و به همین مناسبت کیکی به درفشی‌فر آورد شد تا بازیکنان برای این بازیکن جشن تولد بگیرند.

* تمرین فردای تیم فوتبال پرسپولیس پشت درهای بسته خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنج‌شنبه به مصاف راه‌آهن خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *