جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد

سازمان ملل، مسئول تکرار جنایات در غزه

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۵
کد مطلب: 372036
سخنگوی وزارت خارجه ایران مسئولیت تکرار جنایات جنگی علیه مردم مظلوم غزه و از جمله مدرسه‌ای که زیر نظر آژانس امداد و نجات سازمان ملل را مستقیما متوجه این سازمان و نهادهای تابعه آن دانست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه ایران جنایت صهیونیست‌ها در منطقه بیت حانون را که به خاک و خون کشیده شدن جمع زیادی از زنان و کودکان پناه گرفته در مدرسه تحت پوشش سازمان ملل انجامید شدیدا محکوم کرد.

افخم اظهار داشت: مسئولیت تکرار جنایات جنگی علیه مردم مظلوم و بی پناه باریکه غزه و از آن جمله مدرسه‌ای که زیر نظر آژانس امداد و نجات سازمان ملل متحد می‌باشد، مستقیما متوجه این سازمان و نهادهای تابعه آن است.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: امروز بیش از هرزمانی روشن شده است که خوی وحشی‌گری و استیصال صهیونیست‌ها دست از هیچ جنایتی علیه مردم بی‌دفاع غزه فرو نمی‌گذارد.

در نتیجه گلوله باران یک مدرسه متعلق به آژانس کاریابی و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل متحد در شهر بیت حانون نوار غزه دستکم ۱۵ نفر شهید و ۲۰۰ تن دیگر زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *