چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲۵
۱۵

مقصر ثبت نام گسترده مردم صداوسیما بود!

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 356133
پس از تبلیغات شبانه روزی صدا و سیما در حمایت از ایده دولت برای انصراف مردم از دریافت یارانه نقدی، معاون اجرایی رئیس جمهور مقصر ثبت نام گسترده مردم را صدا و سیما دانست و تلاش های آن را تقابل با دولت توصیف کرد.
مقصر ثبت نام گسترده مردم صداوسیما بود!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز در گردهمایی معاونین برنامه‌ریزی استانداری‌های سراسر کشور که در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، طی سخنانی در خصوص نحوه تبلیغ صدا و سیما برای انصراف مردم در مرحله دوم یارانه‌ها اظهار داشت: تلویزیون به گونه‌ای تبلیغ می‌کرد که مردم ثبت‌نام کنند ضمن اینکه دهک نهم و دهم جامعه در تبلیغ تلویزیون گم شده بودند و تلویزیون تلاش خود را برای ثبت‌نام مردم انجام داد. من دیروز بعد از ظهر در رادیو شنیدم که امروز روز آخر ثبت‌نام است از این رو مردم جا نمانند و ثبت‌نام کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در زمینه ثبت‌نام مردم در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بخش اندکی درآمد خود را بالای ۲ میلیون و ۵۰۰ اعلام کرده‌اند، گفت: ابراز مردم حداقل دستمزدها بود و این نشان می‌دهد که مردم به حداقل دستمزدها پیش رفته‌اند. اگر این موضوع صددرصد درست باشد، نامطلوب است و اگر هم واقعیت نداشته باشد به شکل دیگری نامطلوب است.

وی اضافه کرد: البته آمارها هنوز خام است و بانک‌های اطلاعاتی باید در این خصوص کارهای دیگری انجام دهند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه میزان شرکت مردم در امر ثبت‌نام متناسب با نظرسنجی ما بوده است، اظهار داشت: ۸۰ درصد ثبت نام‌ها از طریق آی پی شخصی و کافی‌نت و بقیه از طریق دفاتر کمیته امداد، بهزیستی و پیشخوان دولت انجام شد.

شریعتمداری اعلام کرد: تا ۲،۳ روز آینده قیمت بنزین، گازوئیل و سی ان جی اعلام خواهد شد و به طور قطع شیب قیمت کند خواهد بود.

وی تاکید کرد: ما در خصوص اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت‌وگوهای خوبی با اتحادیه‌ها داشته‌ایم و در بحث کالاهای اساسی و موضوع حمل و نقل مشکلاتی ایجاد نخواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه در بحث اتوبوس و حمل و نقل عمومی در ۳ ماه نخست امسال قیمت‌ها را بر مبنای سال گذشته ببندیم، خطاب به معاونان استانداری‌ها افزود: به‌گونه‌ای اوضاع را کنترل کنید تا از بی‌نظمی و اجحاف به مردم و افزایش قیمت‌ها خودداری شود و این روزها با آرامش طی شود و منابع ایجاد شده در عرصه‌های بهداشت، درمان، بیمه و اصلاح حمل و نقل برون‌شهری مورد استفاده قرار گیرد.

شریعتمداری در ادامه با بیان اینکه از نظر ما باید دهک‌های ۹ و ۱۰ درآمدی در زمینه ثبت‌نام فاز دوم یارانه‌ها به سمت انصراف پیش می‌رفتند، گفت: ما در این زمینه نظرسنجی جالبی داشتیم و با نتایج خوبی مواجه شدیم و بر اساس این نظرسنجی به آنهایی که یارانه تعلق نمی‌گیرد، ۴۵ درصدشان گفته بودند بهتر می‌توانیم یارانه‌ها را توزیع کنیم و عده‌ای هم گفتند اگر ثبت‌نام نکنیم به عنوان ثروتمند شناخته می‌شویم و مالیات سراغ ما می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: ۹۱.۲ درصد مردم رسما اعلام کرده بودند که در مرحله دوم یارانه‌ها ثبت‌نام می‌کنند.
https://jahannews.com/vdcipqappt1awz2.cbct.html
jahannews.com/vdcipqappt1awz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حرف صد من ...
بابا اینا دیگه کین؟
عباد
Iran, Islamic Republic of
از یه طرف قیمتها رو افزایش میدهید و از طرف دیگر به مردم میگید یارانه نگیرید آخه این چه نوع تدبیری هست ما نفهمیدیم اما معلومه که دولت با این حقوقدانان و ژنرالهای از پا افتاده به جایی نمیرسه آخ محمود کجایی که حسن بیچاره کرد ما را!!!!!
Norway
پدر بیامرز ها به این می گویید شیب کند ؟
گفته بودم آخرش همه ی کاسه کوزه ها سر صدا و سیمای بیچاره میشکنه...
تازه اولشه
دولت که به قول هاش عمل نکنه اون عده ای که انصراف هم دادن مقصر انصرافشون رو صدا و سیما میدونن...
Iran, Islamic Republic of
نزدیک یک سال است که مردم را سر کار گذاشتید از وفتی امدید از خزانه خالی شروع کردید تا مسکن مهر وقطع وام و با کندی که در سبد کالا داشتید واخرش هم قطع یارانه مردم توان انجام کاری را ندارید به گردن دیگران نیاندازید عرضه کار کردن ندارید بکشید عقب تا مدیران با عرضه بیایند سر کار
سلام.دولت چه خوب دستمزد ضرغامی رو داد!!!!!!
حسین
بفرما آقای ضرغامی!
اینه! وقتی همۀ امکاناتت رو در اختیار دولت گذاشتی طبیعیه بعد از خوردن عسل ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا اينطوري حرف زدن رو مي خواهد مردم چرا قبول نمي كنيد مردم اعتمادشون رو به دولت فعلي از دست داده اند
m
آقای ضرغامی تحویل بگیر
صبح دوکوهه
Iran, Islamic Republic of
خدا شفا بده انشاالله
مهدی
یکی نیست به این آقا بگد پس شما که نظر سنجی کردید وبه این نتیجه رسیدید چرا صدا و سیما را مقصر میدونید
امیر
این رفتار و تناقض گویی های مسئولان دولتی نشان از توطئه فتنه گران نفوذی در دولت را دارد اینها هم در توزیع سبد کالا و هم در بحث یارانه سوء مدیریت داشتند
علی قلم
Iran, Islamic Republic of
خداپدراحمدی نژادرارحمت کند.خدماتش رابعدهابهترخواهیم فهمید.
محمد
پیروزی هزار پدر دارد وشکست یتیم است