پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

هدف زیباکلام تخریب جریان اصولگرایی و قالیباف بود

يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 436530
رئیس کمیته نظارت شورای شهر در خصوص نامه زیباکلام به شهرداری تهران گفت: البته باید بگویم آقای زیباکلام موضوعش پوستر نبود بلکه یک جریان را دنبال می‌کند و قصد داشت علیه گفتمان انقلاب، جریان اصولگرایی و شخص قالیباف عمل کند.
به گزارش جهان، محسن پیرهادی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برخی اظهارنظرها توسط روزنامه شرق در خصوص بیلبوردهای تبلیغی درباره خون‌های آلوده، گفت: کلاً در حوزه رسانه باید یک بحث حقوقی باز شود البته در این زمینه افرادی فعالیت می‌کنند تا حیثیت افراد و سازمان‌ها حفظ شود.

عضو هیأت نظارت شورای شهر افزود:در برخی موارد اخبار کذبی در جامعه به فرد یا مجموعه‌ای نسبت داده می‌شود و بعد از انتشار رسانه مذکور عذرخواهی می‌کنند که البته باید بگویم که این عذرخواهی خیلی دردی را دوا نمی‌کند.

وی با تأکید بر این موضوعکه توقع داریم رسانه‌ها اشتباهات خود را کاهش دهند، گفت: البته عذرخواهی روزنامه شرق در خصوص مطلب منتشره کار اخلاقی بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص نامه زیباکلام به شهرداری تهران گفت: البته باید بگویم که آقای زیباکلام موضوعش پوستر نبود بلکه یک جریان را دنبال می‌کند و قصد داشت به گفتمان انقلاب لطمه وارد کند و همچنین می‌خواست علیه شهردار تهران و جریان اصولگرایی اقدام کند.

رئیس کمیته نظارت شورای شهر با تأکید بر این موضوع که زیباکلام این سه هدف را دنبال می‌کرد، گفت: البته بلاتشبیه (البته با توجه به ادبیات نامه ارسالی زیبا کلام به شهرداری)بعضی از افراد شرخری حزب و جریان خود را می‌کنند تا کار خودشان راه بیفتد. (به عنوان مثال برخی برای وصول چک‌هایشان به شرخر پول می‌دهند تا کارشان را راه بیندازد البته خودشان هم شرخر را قبول ندارند اما برای راه افتادن کارشان از آن استفاده می‌کنند).

رئیس کمیته نظارت شورای شهر افزود: حرف را نباید با عربده بگویند تا به نفع حزب خود اقدامی انجام دهند.

پیرهادی افزود: نامه آقای زیباکلام استاندارهای یک استاد دانشگاه را نداشت اگر هم آقای زیباکلام عذرخواهی کند باید از سه منظر عذرخواهی کند هم گفتمان انقلاب، جریان اصولگرایی و شخص قالیباف.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
آقای پیرهادی موضع گیری مناسبی را اتخاذ کردند اما آیا واقعا لازم بود اینقدر از کلمه البته استفاده کنند تا ضرب اصلی توضیح گرفته شود !!؟؟
محسن تهران
اگر همه تحقیقات و بررسی های آقای زیبا کلام که استاد دانشگاه هم هست ! ! این باشد ، خدا به داد دانشجوئی که در آینده می خواهد سکان کارهای اجرائی این کشور عزیز را در دست بگیرد و زیر دست ایشان تربیت شود ، برسد .
علی
Iran, Islamic Republic of
زیبا کلام زیباترین حرف را میزند حرف حق تلخ است
جواد
استاندارد یک استاد دانشگاه صحیح است نه استاندارهای یک استاد دانشگاه....