پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۱
چالش مدیریتی در ورزش از نگاه دو

عابدینی و فتح الله زاده علیه خادم

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۶
کد مطلب: 393637
برنامه ورزش از نگاه دو که جمعه شب از شبکه دو سیما و با اجرای علی جوادی روی آنتن رفت، باز هم به چالش کشیده شد.
عابدینی و فتح الله زاده علیه خادم
به گزارش جهان؛ شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو در میز گردی جالب پیرامون بحث خصوصی شدن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بحث و تبادل نظر پرداختند که در پاره ای از زمان برنامه بین این نفرات درگیری لفظی هم بوجود آمد.

در این برنامه، عابدینی، فتح الله زاده و خادم حاضر شدند تا در مورد مسائل خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال صحبت کنند اما در اواخر بحث، ماجرا به چالش میان عابدینی و خادم بر سر واگذاری پرسپولیس کشیده شد.

عابدینی به دنبال این سوال می گشت که چطور ممکن است به یکباره یک نفر از خارج از دایره مدیریت فوتبال وارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شود و سپس عنوان مدیرعاملی این باشگاه را تصاحب کند. خادم نیز در پاسخ، ماجرای واگذاری پرسپولیس را از ابتدا تشریح کرد و گفت: مجمع در این مورد تصمیم گیری کرد که هیات مدیره این طور چیده شود اما انتخاب مدیرعامل با هیات مدیره بود نه مجمع.

عابدینی همچنین به دنبال این سوال بود که چرا مدام می گویند پرسپولیس باید به بخش خصوصی واگذار شود در صورتی که پرسپولیس از ابتدا نیز تحویل بخش خصوصی بود اما بعدها دولتی شد.
خادم با رد این مساله عنوان کرد در آن زمان، مدیریت باشگاه باز هم دولتی بود نه خصوصی و سپس رو به عابدینی گفت: شما یا حرف مرا باور دارید یا الان می گویید من دروغ می گویم.
عابدینی نیز در پاسخ گفت: متاسفانه شما دست به شکایت تان قوی است و من نمی توانم هر حرفی را به زبان بیاورم و صحبت هایی که در دلم مانده را مطرح کنم که خادم فورا جواب داد: اگر مدرکی داشتید، حتما آن را رو می کردید. اگر مدرکی دارید در موردش حرف بزنید.

عابدینی نقبی به گذشته زد و ضمن پرده برداری از این ماجرا که وزارت ورزش با کریم باقری برای حضور در هیات مدیره صحبت کرده، از خادم خواست در مورد مذاکراتش با حسین هدایتی قبل از اتمام سال ۹۲ توضیح بدهد که خادم گفت: هدایتی به ما اعلام کرد دوست دارد رئیس هیات مدیره باشد و ما هم جواب دادیم این امکان وجود ندارد.

سپس هدایتی روی خط برنامه آمد و به صورت تلفنی تمام ادعاهای خادم را رد کرد. او گفت: من هرگز نگفتم حاضرم ۵ میلیارد تومان به پرسپولیس کمک می کنم در ضمن در مذاکره با آقای خادم گفتم می خواهم ۴ نفر را به هیات مدیره بیاورم ولی اصلا این موضوع مطرح نشد که من رئیس هیات مدیره شوم.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که در استودیو بود، نیز گفت: آقای خادم! شما نباید بگویید خودتان یک نفره مشغول خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستید چون این امر قانون است و شما هم ملزم به رعایت قانون.

فتح الله زاده ادامه داد: من از شما می پرسم، آقای خادم! شما چطور بدون اینکه مزایده بگذارید، این دو باشگاه را به اسپانسرها واگذار کردید؟

به گزارش خبرآنلاین؛ این بحث چالشی قرار شد در هفته آینده و با همین مهمانان ادامه یابد تا مشخص شود که چرا خادم دست به خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس کرده در حالی که فقط منویات وزارت ورزش و جوانان در آن دیده شده نه نظرات کارشناسی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صابر- قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
بنده دیشب ، به صورت کامل این برنامه را دیدم.خصوص سازی دو باشگاه مردمی استقلال و پرسپپولیس از آرزو های دیرینه مردم است و طبق قانون اخیر مجلس، نیز وزارت ورزش، سازمان خصوص سازی، وزارت دادگستری و وزارت اقتصادی و دارایی نیز متولی اجرای این قانون شده است ولی صحبتهای آقای خادم نشان می داد که شخص ایشان همه کاره این دو باشگاه در این مدت هستند و بدون طی روند قانونی ، اقدام به برخی امور از جمله انتخاب اسپانسر ها شده اند. ای کاش تک رویها جای خودش را به خرد جمعی بدهد تا این دو باشگاه در اسرع وقت بتوانند خصوصی شوند.