جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حضور وزیر علوم در مجلس برای بورسیه‌ها

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 423930
وزیر علوم برای توضیح درباره ابهامات پرونده بورسیه‌ها در جلسه سه‌شنبه جاری کمیسیون اصل ۹۰ مجلس حضور می‌یابد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی قرار است در هفته جاری میزبان محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری باشند تا وی پیرامون ابهامات و مسائلی که درخصوص پرونده بورسیه‌ها مطرح است، توضیحاتی ارائه دهد.

براساس این گزارش، وزیر علوم روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ حضور خواهد یافت.

پیش از این مصطفی افضلی‌فرد عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از حضور وزیر علوم در جلسه سه‌شنبه گذشته این کمیسیون خبر داده بود که وزیر علوم به دلیل سفر به یکی از استان‌ها نتوانست در این جلسه حضور یابد و بر این اساس حضور فرهادی در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ به سه‌شنبه هفته جاری موکول شد.

افضلی‌فرد گفته بود: پرونده بورسیه‌ها در کمیسیون اصل ۹۰ نهایی شده و نامه‌ای نیز برای ابلاغ نظر کمیسیون به وزیر علوم داده شد، اما پس از نامه آقای دانشجو وزیر پیشین علوم، مسائلی مطرح شده که لازم است آقای فرهادی در این باره توضیح دهد.

این عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: پس از اینکه بحث بورسیه‌ها به اصل ۹۰ ارجاع شد، کمیسیون با آقای کامران دانشجو وزیر پیشین علوم در این باره مکاتبه کرد و وی نامه‌ای به این کمیسیون داده که برخی موارد در آن مطرح شده و آقای فرهادی در خصوص ابهامات موجود قرار است توضیح دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *