جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱

پیام حذف تیم ملی فوتبال از جام ملتها

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب: 404238
شاید خدا خواسته به ما بفهمونه که هدف وسیله ناصحیح رو توجیه نمی کند.
به گزارش جهان، وبلاگ "آی شلوغ" نوشت:
ما هم مثل همه از حذف تیم ملّی مون ناراحت شدیم .اما درسی که من از این وداع تلخ با جام گرفتم:
 
 مهرداد پولادی مثل برخی از بازیکنای فوتبال با اخذ کارت جعلی ، معافیّت از خدمت سربازی می گیره و بعد از افشای قضیّه ، از تیم ملّی کنار گذاشته میشه.
 
بعدا با اصرار خیلی ها از جمله مسؤلین فوتبالی و مربیّان تیم ملّی و با وساطت شخص وزیر ورزش از طرف مسؤلین نظام وظیفه اجازه بازی در تیم ملّی رو پیدا می کنه ؛ با این توجیه که بودنش نقطه قوّت بزرگی برا تیم ملّی هست.
 
و در بازی حسّاس مرحله حذفی ، همین آقای پولادی با اشتباهی بچه گانه کارت قرمز می گیره و باعث اصلی حذف تیم ملّی میشه . یعنی به جای اینکه این آقا بشه نقطه قوّت تیم ملّی میشه باعث حذف تیم از جام و دل میلیونها ایرانی رو به درد می آره.
 
و پیامی که من از این حذف گرفتم این بود که شاید خدا خواسته به ما بفهمونه که هدف (رسیدن به جام ملّت های آسیا) وسیله ناصحیح (استفاده از یک بازیکن متخلّف و جعل کننده) رو توجیه نمی کند.
 
و به بیان دیگر:
 
"تخلّف تخلّف است؛ از بالا تا پایین؛ مسئولین و غیر مسئولین، زبدگان و غیر زبدگان، قهرمانان علمی و قهرمانان ورزشی و قهرمانان صنعتی و قهرمانان سیاسی و هرکدامشان وقتی تخلّف کردند، باید مثل تخلّف با آن برخورد بشود."    از بیانات امام خامنه ای در دیدار اخیر با ورزشکاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درست زمانی که ولی امر مسلمین جهان می فرمایند با تخلف برخورد شود ولی در همون زمان، فرمایش ایشون را زمین می اندازند، نتیجه همین می شود.
فکرشو بکنید اگر پولادی گل می زد لابد می گفتن که فرمایشات رهبری درست! ولی پولادی استثنا بود و دیدیم که جواب داد!
ولی...
خدا برای کسانی که در مقابل امر ولی امر بایستند عزت نمیده. در مسائل سیاسی هم همینطوره. این هم درسی بود که من گرفتم.