جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

لو رفتن نقشه چاپلوسان اطراف پوتین+عكس

يکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 189931
سخنگوی دفتر نخست وزیری روسیه اعلام كرد اكتشاف اشیای تاریخی در كف دریا توسط «ولادیمیر پوتین» حركتی ساختگی بوده و واقعیت نداشته است.

به گزارش فارس دیمیتری پسكوف؛ سخنگوی دفتر نخست وزیری روسیه گفت:‌ تكه‌هایی از دو كوزه یا گلدان متعلق به قرن ششم میلادی برای او (پوتین) در كف دریا جا سازی شده بود تا او هنگام كاوش‌های باستان‌شناسی خود در شهر باستانی و یونانی‌ نشین «فناگوریا» آن‌ها را كشف كند.

وی افزود: «پوتین» این گلدان‌ها را در آن روز و در زمانی كه هزاران سال در این منطقه دفن شده‌ بودند كشف نكرد. این كاملا واضح است كه تمام آن‌ كارها ساختگی بود.

    
پسكوف در پاسخ به پرسشی كه آیا این اشیا در محلی جا سازی شده بودند ادامه داد:‌ مطمئنا همینطور است. این اشیا چند هفته یا چند روز پیش از بازدید پوتین از محل در جای خود قرار داده شده بودند. این امری طبیعی است و دلیلی ندارد، نسبت به آن افسوس بخوریم.

در ماه آگوست، خبر و تصاویری منتشر شده بود كه «ولادیمر پوتین» را در حال غواصی و كشف دو شی ء باستانی در اعماق دریا نشان داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *