جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳
گزارش «جهان» از اتفاقات عجیب تیم ملی؛

بازیکنی که با یک تماس تلفنی ملی پوش شد!

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 257548
با وجود آنکه از شکست تیم ملی برابر تیم ملی ازبکستان مدت زمانی می گذرد اما درباره برخی اتفاقات مشکوک اطراف تیم ملی حرف و حدیث های فراوانی مطرح شده است که تا این لحظه فدراسیون نشینان واکنشی به این موضوعات نشان نداده اند!
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، بحث تلاش قطری ها برای در خدمت گرفتن کارلوس کی روش یکی از آن موضوعات است که نه کی روش و نه اهالی فدراسیون درباره آن صحبتی مطرح نکرده اند اما در کنار این مسایل شایع گونه، برخی اخبار از اردوهای قبلی تیم ملی حکایت از ایجاد باندهایی در فضای تیم ملی دارد که یکی از این باندها جدا از سلطه ویژه در تیم ملی، حتی بر فدراسیون نفوذ دارند و با استفاده از همین نفوذ خارج از حیطه وظایف یک بازیکن عمل می کنند.

قرمز پوش شدن تیم ملی در دو دیدار گذشته در کنار دعوت و یا دعوت نشدن برخی بازیکنان از مهمترین تصمیمات این باند قوی بوده است.

به گفته برخی منابع دعوت شدن یک بازیکن منشوری به اردو و همچنین خط خوردن یکی از بازیکنان با سابقه تیم ملی، دستپخت همین گروه بوده است.

بحث عدم مصاحبه بازیکنان تیم ملی با رسانه ها که هفته ها موجب به حاشیه رانده شدن این تیم شده بود نیز ماحصل جلسات اعضای این باند بوده و عجیب که دیگر بازیکنان تیم ملی نیز به شدت از آنها حرف شنوی دارند!

اخیرا یکی از باریکنان مطرح یک تیم بزرگ در محفلی پرده از یک اتفاق عجیب برداشته است که می تواند عمق نفوذ این گروه بر کادر فنی تیم ملی را نشان دهد.

به گفته این بازیکن، در یکی از اردوهای تیم بزرگ کشور یک مدافع مطرح و دور مانده از تیم ملی با موبایل بازیکن تاثیرگذار تیم ملی تماس می گیرد و از او می خواهد مقدمات حضورش در تیم ملی را فراهم کند و بازیکن مذکور نیز ضمن قول دادن به وی، موبایل خود را در حالت اسپیکر قرار می دهد تا اطرافیان حرفهای مدافع مورد نظر را بشنوند. جالب اینکه بازیکن موردنظر خیلی زود به اردوی تیم ملی دعوت شد و در دو بازی اخیر تیم ملی نیز جزو 18 نفر قرار گرفت!

اینکه گروه مذکور تا کجا قدرت خواهند داشت و روند اخیرشان را تا کی ادامه دهند مشخص نیست اما مسلما در فدراسیونی که رییس آن دربست در خدمت سرمربی تیم ملی است، نفوذ عجیب چند بازیکن بر سرمربی تیم ملی نیز اتفاق عجیبی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
به اعتقاد من باید خیلی مراقب کشور های عربی باشیم و قطر به هر وسیله ای دست میزنه که ما به جام جهانی نریم اصلآ از کجا معلوم که با ... همدستن
Iran, Islamic Republic of
ن...به خاطر بازیای خوبش تو تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شده. این همه بازیکن هستند که تو تیمای باشگاهی شون خوب نیستن و حتی بازی نمی کنن و دعوت میشن اون وقت شما برا بازیکنی که 80تا بازی ملی داره و تو تیمش هم خوب بوده حرف در میارید. خجالت آور نیست؟
Iran, Islamic Republic of
اينكه كي روش مي خواهد مربي تيم قطرشود تبليغاتي بيش نيست قطري ها مي توانند فيفا وداور ومربي تيم ما را با دلارهاي باد آورده جور ديگري به خدمت بگيرند و ماخوابيم وخبر نداريم