پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سالک: چرا شورای مجازی تشکیل نمی‌شود؟

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 377248
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تقاضا دارم همانقدر که درباره زندانیان سیاسی، سانسور و‌ آزادی دانشگاه صحبت می‌کنند درباره مشکلات واقعی مردم به ویژه اقتصاد مقاومتی نیز چند جمله‌ای افاضه کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) در نطق میان‌دستور در صحن علنی، گفت: از آقای هاشمی رفسنجانی تقاضا دارم همانقدر که درباره زندانیان سیاسی، سانسور و‌ آزادی صحبت می‌کنند درباره مشکلات واقعی مردم به ویژه اقتصاد مقاومتی نیز چند جمله‌ای افاضه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه اگر آیت‌الله هاشمی وقایع دوران ریاست جمهوری خود را فراموش کرده است ولی مردم و آگاهان این وقایع را فراموش نکرده‌اند، در بخش دیگری از نطق خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: چرا نسبت به برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی تعلل می‌کنید؟

سالک ادامه داد: امروز مشکلات موجود به حدی است که اعتراض حوزه‌های علمیه و مراجع را برانگیخته است و شاهدیم بدون پیوست فرهنگی و راه‌اندازی شبکه ملی و ضابطه و آئین‌نامه اینترنتی عمل می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگرچه جای گله از رؤسای سایر قوا نیز هست چرا که آنان نیز طبق آئین‌نامه می‌توانند در صورتیکه رئیس‌جمهور جلسه شورای عالی فضای مجازی را تشکیل ندهد رؤسای قوای مقننه و قضائیه این شورا را تشکیل دهند.

سالک در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم حرکت بیش از پیش دولت یازدهم در طریق صراط ولایت و شهدا پیروزی مقاومت غزه را بر رژیم صهیونیستی تبریک گفت و بیان کرد: با توجه به آنچه در اطراف ما می‌گذرد همه تلاش استکبار و سلطه مبارزه با دین‌باوران در عرصه‌های نرم‌افزاری،‌ سخت‌افزاری، سیاسی،‌ اقتصادی و فرهنگی با کمک گرفتن از طالبان، داعش، جندالاسلام، اسرائیل و تحریم‌های ظالمانه است.

وی همه تلاش های استکبار را به قصد محو دین و ولایت برشمرد و با اشاره به اینکه ملت ایران فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ را با پیروزی پشت سر گذاشته است گفت: تردید نداریم مردم ما با فتنه بزرگتری را هم که در راه است مبارزه و اربابان فتنه‌گر را ذلیل خواهند کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با نقل بخشی از نامه ۶۲ اما علی(ع) در نهج‌البلاغه که در آن نابودی اسلام را سخت‌تر از رها کردن خلافت خوانده است، خاطرنشان کرد: دغدغه و نگرانی رهبر معظم انقلاب در مسائل دینی و فرهنگی و انتقاد ایشان از اوضاع بی‌بند و بار و آسیب‌های اجتماعی نشان‌دهنده همان نگرانی‌های امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام است.

وی با تأکید بر اینکه شیطان بزرگ برای محو دین کمر همت بسته است، گفت: او این نیت پلید را به گور خواهد برد چرا که یارانی همانند یاران امام علی علیه‌السلام امروز در صحنه هستند؛ یارانی که امام(ره) درباره آنها گفت شما یاران حق و برادران دینی من هستید که در روز جنگ سپر دست ولایتید.

سالک در نقل قولی از دیگر بخش نهج‌البلاغه اظهار کرد: امام علی(ع) در مورد یاران خود می‌فرمایند آنها دعوت جهاد را پذیرفتند و به رهبر خود اطمینان داشته از او پیروی کردند.

وی در این باره افزود: حضرت امام خامنه‌ای! از این تریبون مقدس و به نیابت از مردم حوزه انتخابی خود می‌گویم که آماده هرگونه امر جهادی هستیم، عمارها، ذوالشهادتین‌ها هستند و امیدواریم در این مسیر آبرومندانه بیرون آییم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا رو به اضمحلال هستند و انشاءالله پیروزی اسلام را بر اساس وعده قرآن با سرپرستی حضرت مهدی و توأم با نابودی استکبار در بیت‌المقدس جشن بگیریم.

وی در بخش دیگری از نطق خود مشکل اصلی استان اصفهان و استان‌های همسایه آن را مسئله آب شرب خواند و با تأکید بر اینکه به معنای نادیده گرفتن حق سایر استان ها نیست، در پایان از وزیر کشور به خاطر هماهنگی با سپاه و نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *