شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رئيس‌جمهور به جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه تهران پيام داد

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 145047
 دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور در آستانه برگزاري بيست و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران براي اين رويداد بزرگ سينمايي كشور پيام فرستاد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي جشنواره فيلم كوتاه تهران، در فرازهايي از پيام رياست محترم جمهور پيرامون اين اتفاق بزرگ بين المللي آمده است: فيلم كوتاه چشم‌انداز سيال و صميمي سرشار از رايحه طراوت و خلاقيت‌ها است كه پنجره‌اي براي ديدن و حوزه كاري مؤثري براي جوانان مستعد و چشم‌اندازي لبريز از تازگي، زيبايي، شكوه و رنگين كماني از معاني تازه و بديع را به ارمغان مي‌آورد مطمئن باشيد اگر از دريچه زلال و شفافت صميميت و صداقت اين جوانان مستعد به دنيا نگاه شود، شگفتي‌ها و زيبايي‌هاي بيشماري را به تماشا خواهيم نشست.
متن كامل پيام دكتر احمدي‌نژاد به اين شرح است: «اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره والمستشهدين بين يديه» درحالي بيست وهفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه تهران برگزار مي‌شود كه ما هر روز شاهد شكوفايي و خلاقيت جوانان ايراني در داخل و خارج از كشور هستيم. هنرمندان خلاق و جوانان فيلم‌ساز با شور و نشاط مي‌توانند با آثار خود زيبايي‌هاي متنوع خلقت و باورهاي معنوي و ملي را در زمينه‌هاي مختلف هر روز بيش از پيش وسعت و عمق بخشند تا جهانيان در آئينه آثارشان عدالت‌جويي، صلح‌طلبي و ايمان و معنويت را مشاهده كنند. اگرچه ساخت فيلم كوتاه در هيچ كشوري چندان اقتصادي نيست ولي بايد سعي كرد بر اين معضل مهم فائق آمد تا در آينده بتوان بازتاب رنج، شادي و اميد براي تجربه زندگي بهتر را بيش از گذشته در آثار هنري جلوه داد. فيلم كوتاه چشم‌انداز سيال و صميمي سرشار از رايحه طراوت و خلاقيت‌هاست كه پنجره‌اي براي ديدن و حوزه كاري مؤثري براي جوانان مستعد و چشم‌اندازي لبريز از تازگي، زيبايي، شكوه و رنگين كماني از معاني تازه و بديع را به ارمغان مي‌آورد مطمئن باشيد اگر از دريچه زلال و شفافت صميميت و صداقت اين جوانان مستعد به دنيا نگاه شود شگفتي‌ها و زيبايي‌هاي بيشماري را به تماشا خواهيم نشست. اميد آن كه جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه بتواند در تقويت باورهاي ديني و ملي و تقويت همكاري‌هاي بين‌المللي هنرمندان نقش مؤثر و تعيين كننده ايفا نمايد. براي كليه هنرمندان و دست‌اندركاران اين جشنواره آرزوي موفقيت و روزافزون مي‌كنم.»
جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه تهران از ساعت 13 امروز جمعه 28 آبان با قرائت پيام رئيس جمهور آغاز مي‌شود و تا 3 آذر ماه ادامه مي‌يابد.

https://jahannews.com/vdci5wazyt1a5u2.cbct.html
jahannews.com/vdci5wazyt1a5u2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *