پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

پیام تبریک فرمانده سپاه به دانشگاه بقیه ‌الله

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 435649
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج) در بین دانشگاه‌های برتر تاثیرگذار علمی در جهان را تبریک گفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در پی قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در بین دانشگاههای برتر تاثیرگذار علمی در جهان سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب این موفقیت را به فرمانده، اساتید، پژوهشگران، مدیران و کارکنان این دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر جعفری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر جعفر اصلانی
فرمانده محترم دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)

سلام علیکم

توفیق ارزشمند قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در بین دانشگاههای برتر تاثیرگذار علمی در جهان را به جنابعالی، اساتید، پژوهشگران، مدیران و سایر کارکنان آن دانشگاه تبریک عرض می‌نمایم.

به یقین این موفقیت بزرگ و تلاش مجاهدانه با وجود محدودیت‌های شدید، جز با توان،تعهد و شایستگی شما در شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های علمی و فناوری بومی و توکل و ایمان به خداوند متعال حاصل نگردیده است؛ باشد که مرضی رضای حضرت حق قرار گیرد،ان شاء الله.

امید است همچون گذشته با توکل بر خداوند بزرگ، توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) با ایمان و اراده‌ای مستحکم، بیش از پیش شاهد تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) و دستیابی به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و رفع نیازهای علمی و پژوهشی در مسیر خیزش علمی و مرجعیت علم و فناوری کشور باشیم.

از پیشگاه حضرت منان، مزید توفیقاتتان را در سایه‌ی عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت مدبرانه‌ی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله‌العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


س ج
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر متعهدان متخصص
دو بازوی ارزشمند مدیریت ۱_ تعهد و یا تدین ۲_ تخصص
United States
با سلام مهم عمر کم این دانشگاه نسبت به بقیه است