جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اشتباه سایت فدراسیون جهانی+عکس

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب: 388949
فدراسیون جهانی فوتبال دو دیدار دوستانه تیم ملی با حریفان آفریقایی را در سایت خود ثبت کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا در حالی دیدار تیم‌های ملی ایران با کنیا و زیمباوه را در تاریخ‌های ۲۳ آبان و ۲۸ آذر ۱۳۹۳ در سایت خود به ثبت رساند که بنابر گفته مسئولان فدراسیون فوتبال، برگزاری این دو دیدار قطعی نشده است.
بنابر اعلام فیفا قرار است تیم ملی ایران در تاریخ ۲۳ آبان در تهران با کنیا دیدار کند و سپس ۲۸ آذر در جریان اردوی خود در ژوهانسبورگ به مصاف زیمباوه برود.

به گفته مسئولان فدراسیون دیدار ایران و کنیا هنوز قطعی نشده و به گفته کادرفنی تیم ملی، در اردوی آفریقای جنوبی نیز، تنها دیدار با آفریقای جنوبی به شرط صعود به جام ملت‌های آفریقا قطعی بوده و از سوی آنها خبری مبنی بر برگزاری دیدار با زیمباوه منتشر نشده است.

البته پیش از این نیز سایت فیفا دیدار تیم ملی ایران با ونزوئلا را نیز در تاریخ ۲۴ مهرماه امسال به اشتباه در سایت خود به ثبت رسانده بود که بعداً این دیدار از تقویم دیدارهای تیم ملی ایران حذف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *