پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
وزیر اقتصاد:

واگذاری استقلال و پرسپولیس منتفی شد

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 428449
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به نتایج ۴ مزایده برگزارشده از طریق مزایده از دستور کار ما خارج شده است.
واگذاری استقلال و پرسپولیس منتفی شد
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به نتایج چهار مزایده برگزار شده از طریق مزایده از دستور کار ما خارج شده است.

وی واگذاری این دو باشگاه را تکلیف قانون بودجه سال ۹۳ دانست و گفت: وضع این دو باشگاه با میلیون ها هوادار و تماشاگر برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

طیب‌نیا افزود: دولت، وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور اقتصادی و دارایی نمی‌توانند به سرنوشت این دو باشگاه بدون حساسیت و بی توجه باشند بنابراین بنا نداشتیم که به هر قیمت این دو باشگاه را واگذار کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را در این باره مطرح کرده اند که منتظریم با تصویب آن متناسب با ان درباره واگذاری این دو باشگاه عمل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرتضی
United Kingdom
از اولش هم منتفی بود....