جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

درخواست نماینده ولایتی از نجار و کدخدایی

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 292747
نماینده علی‌اکبر ولایتی در شورای نگهبان گفت: از وزیر کشور و سخنگوی شورای نگهبان خواسته‌ایم در مصاحبه‌های خود اسامی شش نامزد انتخابات ریاست‌جمهوی را اعلام کنند تا مردم دچار سردرگمی نشوند.
به گزارش جهان، حسین میرمحمدصادقی در حاشیه بازدید نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران افزود: از ساعت ۷ صبح به شورای نگهبان آمدیم تا در جریان کارها قرار بگیریم و نظارتی بر روند انتخابات داشته باشیم و تا این لحظه از روند کار راضی هستیم.

وی افزود: شورای نگهبان امکانات خوبی را فراهم کرده است، هم از جهت اینکه در راستای صحت روند انتخابات با بخش‌های مختلف وزارت کشور و شهرستان‌ها ارتباط داشته باشد و هم این که نمایندگان مختلفی که نامزدها در شورای نگهبان دارند، بتوانند در صورت وجود مسائلی آن را به شورای نگهبان منتقل کنند.

نماینده علی‌اکبر ولایتی در شورای نگهبان گفت: تا این لحظه همه چیز به خوبی پیش می‌رود و رضایت‌بخش است.

میرمحمدصادقی درباره حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: ما هنوز آماری نداریم و طبعا وزارت کشور این آمار را دارد ولی بر اساس آن چیزی که ما شنیده‌ایم تا این لحظه استقبال بسیار خوبی در رابطه با انتخابات شده است و طبعا پیش‌بینی می‌شود در ساعات بعدازظهر این حرکت مردم افزایش بیشتری هم داشته باشد.

وی با اشاره به حضور نمایندگان نامزدها در شعب مختلف اخذ رای، گفت: تا این لحظه مشکل خاصی گزارش نشده جز اینکه با توجه به شایعاتی که در یکی دو شب اخیر به ویژه بعد از پایان تبلیغات مطرح شده مقداری برای مردم سردرگمی ایجاد شده که چه کسانی نامزد هستند و ما این را منعکس کردیم.

نماینده علی‌اکبر ولایتی افزود: ما این مساله را هم از وزیر محترم کشور و هم از آقای دکتر کدخدایی پیگیری کردیم و خواستیم در مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهند مجددا شش نامزد را با ذکر نام اعلام کنند تا مردم دچار سردرگمی نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *