پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

قهرمانی تیم خطیبی/استقلال ناکام ماند

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 372045
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با کسب پیروزی مقابل استقلال به مقام قهرمانی جام شهدا رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، استقلال و تراکتورسازی از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه در فینال جام شهدا در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه اول تراکتورسازی و استقلال به تساوی یک بر یک رسیدند. در این نیمه دو تیم بازی بسیار خوبی را ارائه کردند و حملات زیادی را روی دروازه‌ها تدارک دیدند. محمد قاضی در دقیقه ۱۳ روی یک ضربه ایستگاهی و شوتی محکم برای استقلال و فرشاد احمدزاده دقیقه ۴۴ با یک شوت برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

در شروع نیمه دوم امیر قلعه‌نویی ۳ تعویض انجام داد و هاشم بیگ‌زاده،‌ خسرو حیدری و کرار جاسم وارد زمین شدند.

تراکتورسازی در نیمه دوم هم به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۵۳ توسط محسن دلیر در یک موقعیت تک به تک با یک بغل پا به گل دوم رسید.

دقیقه ۶۰ شوت احمد آل‌نعمه را داسیلوا به بیرون فرستاد.

در ادامه بازی استقلال برای گریز از شکست حملاتی را روی دروازه حریف خود تدارک دید اما راه به جایی نبرد.

به دلیل اینکه در نیمه دوم بازی چندین بار متوقف شد داور ۸ دقیقه وقت اضافه گرفت اما تغییری در نتیجه به وجود نیامد تا تراکتورسازی قهرمان شود.

در نهایت تراکتورسازی در این دیدار به پیروزی ۲ بر یک رسید تا تیم جوان رسول خطیبی به مقام قهرمانی جام شهدا برسد.

تراکتورسازی با شکست پیکان و استقلال با شکست ملوان به فینال رسیدند. در دیدار رده‌بندی هم پیکان مقابل ملوان در ضربات پنالتی پیروز شد و به مقام سوم رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده موعد بنیادی‌فر بود او به سعید آقایی، حامد لک و ایران پوریان از تراکتورسازی و جاسم کرار از استقلال کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال: رافائل داسیلوا، مگویان، میلاد فخرالدینی، علی رمضانی(۴۶ جاسم کرار)، مهدی کریمیان (۴۶ خسرو حیدری)، پژمان نوری(۴۶ هاشم بیگ‌زاده)، سجاد شهباززاده(۶۹یعقوب کریمی)، امید ابراهیمی، محمدرضا خسرویان، محمد قاضی و آرش برهانی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تراکتورسازی: حامد لک، احمد آل‌نعمه، دیتماربیکای، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، حبیب گردانی، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده (۵۳ احمد کامدار)، محمد ابراهیمی(۶۶ سعید آقایی) و محسن دلیر(۸۹فرید کریمی).

سرمربی: رسول خطیبی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
وقتی استقلال مقابل تیم تراکتور که در واقع تیمی جدید تشکیل داده وتمام ستاره هاشو از دست داده کاملا ناهمانگ ومبتدی ظاهر شد وبازی رو باخت در هفته های ابتدایی مقابل تیمهای لیگ برتری تادندان مسلح حرفی برای گفتن نخواهد داشت وامتیازات زیادی رو از دست خواهد داد.