جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

استقبال کم تماشاگران از داربی ۷۹

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 392746
با این که حدود سه ساعت تا شروع داربی باقی مانده است، سکوهای ورزشگاه خالی هستند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در حالی که حدود سه ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس باقی مانده است، در حدود ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.

بازار کری خوانی در بین هواداران استقلال و پرسپولیس بسیار داغ است که البته گاهی اوقات این کری خوانی‌ها به الفاظ رکیک هم کشیده شد. استقلالی‌ها به چهار برد پیاپی‌شان برابر پرسپولیس اشاره می‌کردند و پرسپولیسی‌ها به شش گلی که در سال ۵۲ به ثمر رسانده‌اند، اشاره می‌کردند.

در دقایقی که موسیقی با صدای "مرتضی پاشایی" در ورزشگاه پخش می‌شد بخشی از هواداران استقلال با تکان دادن دستشان با این آهنگ‌ها همنوایی می‌کردند.

در حالی که آبی‌پوشان پایتخت در هتل هما به سر می‌برند مقرر شده در صورت پیروزی آنها در داربی هفتاد‌و‌نهم مبلغ ۸۰ میلیون تومان به همه بازیکنان این تیم داده شود.

نزدیک سه ساعت قبل از دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس شاه‌محمدی، رکورددار دویدن به عقب دنیا جهت سرگرم شدن تماشاگران حاضر در استادیوم به هنرنمایی مشغول شد. وی رکورد ۵۵ کیلومتر به عقب دویدن را ثبت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
15 هزار نفر هم اشتباه کرده اند که رفته اند مساوی بدون گل که دیدن ندارد