سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

ناآرامی ها در برزیل افزایش یافت

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 356647
با کشته شدن دستکم یک نفر در آشوب های سه شنبه شب، ناآرامی ها در محله گردشگری ˈکوپاکاباناˈ ریو دو ژانیرو بالا گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فرانسه از ریو دو ژانیرو، در فاصله چند هفته ای تا برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل، کشته شدن یک مرد۳۰ ساله به دلیل اصابت گلوله به سرش به آتش ناآرامی های دامن زد.

ساکنان محلی در ناآرامی هایی که ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی آغاز شد با تجمع در محله کوباکابانا به مسدود کردن خیابان با استفاده از لاستیک و ایجاد حریق اقدام کردند.

ناآرامی ها از روز دوشنبه و پس از کشته شدن جوان ۲۵ ساله ای با نام ˈداگلاس رافائل دا سیلوا پرئیراˈ که در درگیری نیروهای پلیس با گروه های قاچاق مواد مخدر به اشتباه کشته شد، وارد مرحله تازه ای شده است.

شاهدان از بسته شدن دو خیابان بزرگ و یک تونل در پایتخت و قطع مکرر برق در مناطق نآآرام خبر می دهند. همچنین پرواز بالگرد ها بر فراز شهر از ادامه درگیری پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر حکایت دارد.

این گزارش با اشاره به این که ریو دو ژانیرو به طور مرتب دستخوش نآارامی و اعتراض های عمومی است، افزود: این مسئله نگرانی هایی را در مورد برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال برانگیخته است.

روز شنبه، معترضان به کشته شدن دو نوجوان در درگیری ها، چهار اتوبوس، یک کامیون و دو خودرو را در پایتخت برزیل به آتش کشیده شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *