جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

برتري فولاد خوزستان مقابل پرسپوليس

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 336748
تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار هفته بيست‌ودوم خود در خانه فولاد خوزستان تن به شکست داد.
برتري فولاد خوزستان مقابل پرسپوليس
به گزارش جهان به نقل از تسنيم، تيم‌هاي پرسپوليس و فولاد خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (شنبه) در چارچوب هفته بيست ودوم ليگ برتر در ورزشگاه غدير اهواز به مصاف هم رفتند که اين مسابقه با برتري ۲ بر يک فولاد به پايان رسيد. براي پرسپوليس سيدمهدي سيدصالحي در دقيقه ۲۴ و براي فولاد اسماعيل شريفات در دقيقه ۳۴ و آرش افشين در دقيقه ۸۹ گلزني کردند.

فولاد بازي را هجومي‌تر آغاز کرد و با روي آوردن به فوتبالي سرعتي در پي گشودن دروازه ميهمان تهراني خود بود. در ادامه فولادي‌ها در دقيقه ۶ توپ را به تير دروازه پرسپوليس کوبيدند تا شاگردان علي دايي شوک اول را دريافت کنند. تيم حسين فرکي در دقيقه ۲۳ صاحب دومين موقعيت خود شد که آرش افشين روي فراري سرعتي از جناح چپ پس از جا گذاشتن مدافع پرسپوليس توپ را درست به همان‌جايي زد که نيلسون حضور داشت.

در دقيقه ۲۴ شاگردان دايي روي سانتر محسن بنگر از جناح راست و يک‌ودوي سيد مهدي سيدصالحي و محمد نوري با ضربات سر در محوطه جريمه فولاد نهايتا با ضربه روي پا و تمام کننده سيدصالحي به گل رسيدند.

تنها ۱۰ دقيقه بعد از گل پرسپوليس بود که فولادي‌ها با طراحي حمله‌اي تند و تيز از جناح چپ دفاع تيم ميهمان، افشين را در موقعيت گلزني قرار دادند که اين بازيکن بار ديگر توپ را به جايي زد که نيلسون ايستاده بود اما دروازه‌بان پرسپوليس برخلاف موقعيت قبل، دفع ناقصي داشت تا در ادامه اسماعيل شريفات در دقيقه ۳۴ دروازه خالي را باز کند.

فولاد بار ديگر و در دقيقه ۴۰ در موقعيتي ۴ به ۳ مي‌توانست دروازه ميهمان‌ سفيدپوش خود را باز کند که خودخواهي مهاجم اين تيم موجب لو رفتن توپ شد. همچنين در دقيقه ۴۵ نيز سيدصالحي موقعيت نسبتا مناسبي را از دست داد. در همين دقيقه محمد نوري يک کارت زرد از يدالله جهانبازي داور مسابقه دريافت کرد.

در دقيقه ۴۶ اسماعيل شريفات در محوطه جريمه پرسپوليس سرنگون شد و در پي آن اعتقاد به پنالتي داشت که داور نزديک صحنه بود و نظر وي را رد کرد.

شاگردان فرکي با استمرار بر تاکتيک نيمه اول، ۴۵ دقيقه دوم را هم هجومي آغاز کردند و با وارد آوردن فشار زياد روي دفاع پرسپوليس در پي رسيدن به گل دوم بودند. در دقيقه ۵۱ سيد جلال حسيني از داور کارت زرد گرفت. در دقيقه ۵۳ بختيار رحماني مي توانست روي ضربه ايستگاهي از پشت محوطه جريمه تيم ميهمان به گل برسد که واکنش نيلسون او را ناکام گذاشت. در دقيقه ۶۶ هم قاسم دهنوي سومين اخطار بازي را گرفت.

در ادامه پرسپوليسي‌ها با اتخاذ ضدتاکتيک مناسب يعني در اختيار گرفتن توپ و کنترل بازي کم‌کم از فشار بي‌امان ميزبان کاستند و توانستند جلو بکشند. در دقيقه ۶۹ شوت سرکش محمد نوري از فاصله ۳۵ متري به تير دروازه فولاد برخورد کرد که در ادامه هم ثمري براي شاگردان دايي نداشت. پرسپوليسي‌ها ۲ موقعيت خطرناک ديگر هم در دقايق ۷۲ و ۷۵ خلق کردند که به ترتيب محسن مسلمان و پيام صادقيان نتوانستند دروازه فولاد را در حالي که با دروازه‌بان اين تيم تک به تک بودند، باز کنند.

بازي در ادامه متعادل دنبال شد تا اين که فولاد روي يک ضدحمله و با فرار شريفات از جناح چپ در دقيقه ۸۷ خطرناک ظاهر شد و مي توانست به گل برسد که حسين ماهيني توپ را از روي خط دروازه برگرداند. در ادامه فولادي‌ها در موقعيتي مشابه بار ديگر از جناح راست خودشان توپ را در محوطه جريمه به افشين رساندند که او نيز توانست گل برتري تيمش را به ثمر برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ahu
albate ba nadavari!