جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تاثیر خودمراقبتی در کاهش سرطان

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 356746
رئیس مرکز بهداشت استان چهار محال و بختیاری گفت: خود مراقبتی ابتلا به سرطانها را ۴۰ درصد کاهش می دهد.
به گزارش جهان؛ علی ضامن صالحی فرد در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه خود مراقبتی ابتلا به سرطانها را ۴۰ درصد کاهش می دهد، اظهار داشت: مردم باید توجه بسیاری در خصوص سلامت خود داشته باشند.

وی ادامه داد: انجام آزمایش های تشخیصی به موقع و چکاپ کردن بدن، استفاده از غذاهای مناسب و طبیعی، افزایش استفاده از سبزیجات و میوه ها، رعایت بهداشت و... می تواند سلامت را همیشه برای فرد به ارمغان بیاورد.

وی تصریح کرد: افراد باید در خصوص سلامت خود قدم بر دارند وآگاهی کامل از سطح سلامت خود داشته باشند.

رئیس مرکز بهداشت استان چهار محال و بختیاری اذعان داشت: آموزشهای خود مراقبتی باید در سطح استان مورد توجه قرار گیرد و افراد در این دوره ها شرکت کتتد.

وی اظهار داشت: تغذیه نقش اصلی در سلامت افراد دارد و افراد باید نسبت به تغذیه خود مدیریت کاملی داشته باشند تا سلامت آنها دچار مشکل نشود.

علی ضامن صالحی فرد با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در هفته سلامت در استان چهارمحال و بختیاری، اذعان داشت: برنامه این استان بیشتر در راستای فرهنگ سازی خود مراقبتی برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *