جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

مازندران در لیگ والیبال نماینده ای ندارد!

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 387599
پس از انصراف باشگاه کاله، قرار بود که تیم شمس از استان مازندران در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند اما حالا که مسئولان فدراسیون با شمس به توافق نرسیده‌اند، دیگر استان مازندران در لیگ برتر هیچ نماینده‌ای نخواهد داشت. این در حالی است که نماینده مازندران در طول 5 سال گذشته، همواره یکی از سکوهای لیگ برتر را در اختیار داشت. همچنین به عنوان نماینده ایران به یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی در باشگاه‌های آسیا رسیده بود.
به گزارش جهان نيوز ، سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: باشگاه کاله برخی از شرایط ما را نپذیرفت، به همین دلیل با آن‌ها توافق نکردیم.

علیرضا دریابیگی درباره دلایل عدم حضور استان مازندران در لیگ برتر والیبال  اظهار کرد:

در ابتدا قرار بود که ترکیب اصلی تیم ملی والیبال نوجوانان با حمایت باشگاه کاله در مسابقه‌های لیگ برتر امسال شرکت کند. شمس هم یکی از محصولات موسسه کاله است که بنا به پیشنهاد مدیرعامل آن باشگاه، نامش روی تیم جدید گذاشته شد.

وی افزود: در حالی که همه چیز خوب پیش می‌رفت و قرعه مسابقه‌ها هم در حالی برگزار شد که نام تیم شمس به عنوان نماینده مازندران بیرون آمد اما در نهایت با مسئولان باشگاه کاله به توافق نرسیدیم و تصمیم گرفتیم که حامی مالی تیم را تغییر دهیم.

وی افزود: خوشبختانه موسسه ارتعاشات صنعتی ایران حاضر به توافق برای حمایت از تیم والیبال نوجوانان شد. خوشبختانه مسئولان این شرکت نگاه حمایتی به تیم نوجوانان دارند و قرار است که به مدت سه سال از این ترکیب حمایت کنند. البته آن‌ها نیم نگاهی هم به حضور در جمع ۸ تیم برتر مسابقه‌ها دارند. ما سعی کردیم که بدنه اصلی تیم نوجوانان بدون تغییر در مسابقه‌های لیگ شرکت کنند. البته طی توافق اولیه قرار است که اسکان و تغذیه بازیکنان به عهده فدراسیون باشد و سایر تعهدات را باشگاه ارتعاشات بپذیرد. حتی اگر مسئولان سازمان لیگ موافقت کنند، در نظر داریم که بازی تیم نوجوانان در سالن فدراسیون برگزار شود.

به گزارش ایسنا، پس از انصراف باشگاه کاله، قرار بود که تیم شمس از استان مازندران در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند اما حالا که مسئولان فدراسیون با شمس به توافق نرسیده‌اند، دیگر استان مازندران در لیگ برتر هیچ نماینده‌ای نخواهد داشت. این در حالی است که نماینده مازندران در طول ۵ سال گذشته، همواره یکی از سکوهای لیگ برتر را در اختیار داشت. همچنین به عنوان نماینده ایران به یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی در باشگاه‌های آسیا رسیده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *