پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۳

جزئیات دستگیری تعدادی از فعالان رسانه ای نزدیک به جریان فتنه

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 268799
تعدادی از خبرنگاران و روزنامه نگاران روزنامه های آرمان، اعتماد، بهار، شرق و هفته نامه آسمان و هم چنین خبرگزاری ایلنا به حکم دستگاه قضایی بازداشت شدند.
جزئیات دستگیری تعدادی از فعالان رسانه ای نزدیک به جریان فتنه
به گزارش جهان، این افراد ساعاتی قبل با حکم قضایی در محل کار شان بازداشت شدند.

الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد و برخی از اعضای تحریریه های روزنامه های بهار، آرمان، شرق و هفته نامه آسمان خبر فوق را تایید کردند.
 
پیگیری های اولیه مهر درباره علت بازداشت این افراد حکایت از همکاری برخی از این افراد با رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب دارد. 

مشرق هم در همین رابطه با اشاره به این اقدام دستگاه امنیتی کشور از دستگیری جواد دلیری، ساسان آقایی، نسرین تخیری، میلاد فدایی و ساسان محمدی خبر داد اما اطلاعات تکمیلی فارس حاکی است که تعداد خبرنگاران بازداشتی در حدود یازده نفر بوده اند که در روزنامه های شرق،آرمان،بهار،اعتماد و خبرگزاری ایلنا و هفته نامه آسمان فعال بوده اند.

علاوه بر اسامی یاد شده پوریا عالمی، پژمان موسوی، مطهره شفیعی، نرگس جودکی، اکبر منتجبی و امیلی امرایی نیز جزو بازداشت شدگان هستند.

گفته می شود علت بازدداشت این افراد همکاری با رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب بوده است و دادستانی بزودی در این باره اطلاعیه ای صادر می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مجازات خیانت چیه؟
نويد
Iran, Islamic Republic of
بسته به وضعيت و ميزان و هدف خيانت داره! اما مجموعاً خدا خير بده يكي مثل آيت ا... گيلاني ميخواد اين انقلاب الان!
اگر سال 88 هم به موقع اقدام کرده بودند و کسانی که هماهنگ کننده رسانه ای فتنه بودند رو از کار مینداختند اون حوادث تلخ به وجود نمیومد