سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

رایزنی‌بامادرنمایندگان‌برای‌پس‌گرفتن استیضاح!

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب: 448195
رئیس فراکسیون مسکن مجلس گفت: متأسفانه مسئولان ارشد استان‌ها، گاهی مادر و سایر بستگان نمایندگان را تحت‌فشار می‌گذارند تا طرحی را رد یا تصویب کنند.
به گزارش جهان، سید مهدی هاشمی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برنامه عصرانه شبکه افق، بابیان این مطلب که وزارت راه و شهرسازی به تعهدات خود در ۲ سال گذشته توجه نکرده‌ است گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی چند ماهی است که در مجلس در جریان است و پس از رفت‌وبرگشت‌های بسیار بالاخره اعلام وصول شده است.

این نماینده مجلس، افزایش قیمت مسکن، رکود در خریدوفروش مسکن به دلیل عدم اعمال تسهیلات پیش‌بینی‌شده، هزینه بودجه مسکن مهر در بخش‌های دیگر و ... را از دلایل این استیضاح دانست و افزود: ما شاهد تجمعاتی هستیم که هرازچندگاه در مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و از نمایندگان درخواست پیگیری این امور را دارند.

رئیس فراکسیون مسکن مجلس، شائبه سیاسی بودن این استیضاح را رد کرد و افزود: این موضوع از شیوه‌های مختلف در اختیار مجلس ازجمله سؤال، تحقیق و تفحص پیگیری شده است منتها به دلیل صیانت از حقوق مردم تنها راه باقی‌مانده استیضاح است.

هاشمی در پاسخ به دلیل کم بودن امضای درخواست استیضاح وزیر راه و شهرسازی، گفت: طبق آئین‌نامه استیضاح با ۱۰ امضا هم اعلام وصول می‌شود کما اینکه الآن ۱۵ نفر آن را امضا کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: متأسفانه مسئولان ارشد استان‌ها، گاهی مادر و سایر بستگان نمایندگان را تحت‌فشار می‌گذارند تا طرحی را رد یا تصویب کنند.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد این استیضاح بتواند گامی مثبت در راستای رساندن حرف مردم به گوش مسئولان باشد.

مشروح گفتگوی سید مهدی هاشمی با عصرانه را امروز ۱۲ مهر، ساعت ۲۰، در عصرانه شبکه افق مشاهده کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اما از اصفهان خبرهاي ديگه اي به گوش ميرسه...مطمئني قول اون واحد تجاري رو نگرفتي؟