شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

جزئیات چهارمین‌مزایده استقلال وپرسپولیس

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 420997
چهارمین مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با همان قیمت پایه و شرایط عرضه‌ی مزایده سوم، روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پس از ناکامی سازمان خصوصی‌سازی در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، چهارمین مزایده واگذاری این دو تیم با همان قیمت پایه ۲۹۰ میلیارد تومانی برای هر باشگاه و نیز شرایط پرداخت ۲۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۵ ساله در روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ اسم و علامت تجاری(برند)، مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار و تاسیسات و تجهیزات مجموعه، ساختمان مرکزی و ملک واقع در منطقه تلو از جمله دارایی‌ها و املاک باشگاه استقلال و اسم و علامت تجاری(برند)، مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و تاسیسات و تجهیزات به‌علاوه ساختمان مرکزی شرکت از جمله دارایی‌ها و املاک باشگاه پرسپولیس با همان قیمت پایه ۲۹۰ میلیارد تومانی برای هر باشگاه در چهارمین مزایده سرخابی ها روی میز فروش می‌روند.

* بازگشایی پاکتهای مزایده روز ۲۹ اردیبهشت

همچنین پاکت‌های شرکت در مزایده سرخابی ها قرار است راس ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت در سازمان خصوصی سازی گشوده شود که حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان قانونی آنان با در اختیار داشتن مدارک شناسائی و مدرک نمایندگی در این جلسه آزاد است.

* ۲۸ اردیبهشت، آخرین مهلت واریز سپرده

سپرده نقدی شرکت در این مزایده نیز ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که باید به صورت نقدی به حساب سازمان خصوصی سازی واریز و اصل فیش و پیشنهاد خرید بصورت دو پاکت جداگانه درون یک پاکت لاک و مهر شده، حداکثر تا آخر وقت اداری روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت به این سازمان تسلیم شود.

* شرایط خریداران

بر اساس این گزارش؛ شرط نداشتن بدهی معوق بانکی، عدم سابقه محکومیت موثر کیفری و عدم سو سابقه امنیتی ثبت شده، جزو شرایط اهلیت متقاضیان خرید استقلال و پرسپولیس تعیین شده است که بر این اساس سازمان خصوصی سازی پس از برگزاری مزایده و قبل از اعلام برنده، این سه مورد را از مراجع ذی صلاح استعلام و نتیجه به وزرای عضو هیئت واگذاری گزارش خواهد شد که پس از تایید صلاحیت توسط این وزرا، برنده نهایی اعلام می شود.

* زمان شروع بازپرداخت اقساط

همچنین روز پس از آخرین مهلت مجاز خریدار برای پرداخت بخش نقدی ثمن معامله به عنوان مبدا زمانی دوران بازپرداخت اقساط خواهد بود و فواصل زمانی اقساط از یکدیگر نیز شش ماهه و نرخ سود فروش اقساطی پانزده درصد است؛ بعلاوه این که در واگذاریهای اقساطی، خرید بصورت کاملا نقدی بلامانع است.

مورد معامله نیز در مقابل بخش اقساطی ثمن معامله در توثیق سازمان خصوصی سازی قرار خواهد گرفت و دستکم معادل ۵۰ درصد از مانده بدهی ناشی از اقساط، اسناد تضمینی دریافت می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *