جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۳

لحظه ترور 'نمتسوف' منتشر شد +عکس

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 410295
تصاویر لحظه ترور بوریس نمتسوف، رهبر مخالفان دولت روسیه منتشر شد.
لحظه ترور
به گزارش جهان، واحد مرکزی خبر به نقل از سی ان ان نوشت، این تصاویر که خیلی هم واضح نیست را دوربین های مداربسته، ثبت و ضبط کرده اند، نمتسوفِ پنجاه و پنج ساله در پیاده رویی، نزدیک میدان سرخ مسکو در حال حرکت است ظاهرا یک نفر عابر روی پل جلوی نمتسوف را می گیرد ، به سمت او تیراندازی می کند و سپس سوار خودرو می شود و از صحنه فرار می کند. دولت و مخالفان روسیه، یکدیگر را به ترور نمتسوف متهم کرده اند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000410/nf00410295-1.jpg

خبرنگار سی ان ان گفت: پلیس مسکو برای هرگونه سرنخی که منجر به دستگیری قاتل بوریس نمتسوف شود ، جایزه ی پنجاه هزار دلاری می دهد.

در این حال رسانه های روسی گزارش دادند که پلیس ظاهرا یک عکس رایانه ای از فرد مهاجم را تصویر نگاری کرده است.

پلیس می گوید به اعتقاد آنها فرد مهاجم یک زن با قدی بین یک متر و هفتاد تا یک متر و هفتاد و پنج سانتی متر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پيروز
شك نكنيد دست موساد دركار است چون اسرائيلو بندر بن سلطان در قضيه سوريه باكار روسيه و ايران آچمز شدند
باقر
Iran, Islamic Republic of
عجب تصویر واضحی بود!
م
United Kingdom
به نظر می اید ایشان را به اینجا کشانده اند و بعد ترورش کرده اند ترور او برای موافقان فکرش ضرر وبرای مخالفان فکرش نیز چون باعث افزایش اعتراضات می شود ضرر دارد پس نتیجتا برای افرادیکه با نظرات و روش موافقان و مخالفان فکر او هر دو مخالف اند و کلا پیشرفت و رشد روسیه را با حاکمیت فعلی و یا ولو در سایه تحقق شعارها و افکار نمتسوف به ضرر خودشان می بینند صورت گرفته است . حال پیدا کنید ......