سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۲

شكواييه دانشگاهيان ايران عليه شيرين عبادي

پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 112098
دانشگاهيان ايران در تجمع امروز خود در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران، شكوائيه‌اي را عليه شيرين عبادي امضاء كردند.
شكواييه دانشگاهيان ايران عليه شيرين عبادي
 به گزارش سرويس دانشگاه جهان، جمعي از اساتيد دانشگاه‌هاي كشور و اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها در تجمع اعتراض‌آميز خود در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران، شكايت‌نامه‌اي نسبت به اقدامات خيانت‌كارانه شيرين عبادي، خطاب به دولت‌آبادي، دادستان تهران امضا كرده و قصد دارند آن را به دادستاني تهران تحويل دهند.

متن كامل اين شكوائيه به شرح زير است:

اينجانبان اعضاي هيات علمي دانشگاه‌هاي سراسر كشور، امضاء كنندگان شکوائیه ذيل درخواست داريم جنابعالي به عنوان مدعي العموم دستور برخورد و پيگيرد قضايي خانم شيرين عبادي و لغو پروانه وكالت ايشان را صادر فرمائيد.

نامبرده داراي جرايم عديده ضد ملي و ديني بوده كه بخشي از آنها در دادگاه مدير مسئول كيهان بيان شده است.

جاي تعجب است در حالي كه ايشان در خارج از كشور مشغول جوسازي عليه نظام اسلامي است و با همه گروه‌هاي ضدانقلاب و عليه نظام اسلامي است و با همه گروه‌های برانداز همكاري دارد، بدون هيچگونه واهمه‌ای به جاي اينكه متهم باشد، در مقام شاكي قرار مي گيرد.

اميدواريم جنابعالي به وظيفه اي خطير خود كه همان صيانت از حقوق ملي و شهروندي است عمل نموده و پيگرد قضايي نامبرده را در دستور كار خود قرار دهید.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا عکس وي را با روسری و حجاب زدید در حالیکه این نوکر صهیونیست ها و بهایی ها نه اعتقادی به حجاب دارد و در تمام مصاحبه ها با شبکه های خارجی بی حجاب است
Iran, Islamic Republic of
ميشه اسم اين دانشگاهيان و اعضاء هيأت علمي را چاپ كنيد تا مايه و پايه علمي ايشان را ما هم بدانيم؟