سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۷

جوانفکر و همکارانش اگر به برخوردبا معترضان انتخابات،اعتراض می​کردند این بلا به سرشان نمی​آمد

پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب: 196393
مطهری با بیان اینکه قوه قضائیه و نیروی انتظامی باید پاسخگو باشند، گفت: آقای جوانفکر و همكاران وی اگر زمانی که با معترضان انتخابات با خشونت برخورد می شد، اعتراض می کردند این بلا به سرشان نمی آمد.
به گزارش جهان به نقل از تابناک علی مطهری با بیان اینکه این نحوه برخورد با روزنامه ايران درست نیست، افزود: دفتر یک روزنامه، مكاني فرهنگی است و اینکه افرادی بدون حكم قضايي براي بازداشت مدیر مسئول آن اقدام كرده‌اند، کار درستی نبوده است.
وي اضافه کرد: به کار بردن خشونت در برابر مقاومت مدیر مسئول و ضرب و شتم کارمندان و فحاشی به آنها و بازداشت خبرنگاران روش درستی نیست. البته توقیف روزنامه اعتماد به صرف مصاحبه با آقای جوانفکر هم کار درستی نبود.
این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بالاخره آقای جوانفکر هم نظراتی دارد که معمولا همان نظرات آقای احمدی نژاد است، گفت: ایشان هم باید آزاد باشد كه حرف خود را بزند. اگر توقیف روزنامه اعتماد دلیل دیگری داشته پس چرا قبل از این اقدامی نشده است؟ و در این صورت بازهم چرا صبر نکردند تا هیئت نظارت بر مطبوعات این کار را انجام دهد. چرا دادستانی عجله می‌کند؟ چرا می-گویند مسئله امنیتی بوده و ورود کرده اند؟
این عضو کمیسیون فرهنگی با تاکید بر اینکه در این موضوع مساله امنیتی‌ در کار نبوده است، گفت: آقای جوانفکر سوالاتی را مطرح کرده و چه اشکالی دارد که قوه قضائیه به این سوالات پاسخ دهد. این که دخالت در کار قضاوت نیست. این‌گونه برخورد در مورد هر فردی که باشد درست نیست. ما برخي نظرات آقای جوانفکر را قبول نداریم، اما راضي نیستیم با امثال وی هر گونه رفتاری انجام شود. سکوت در این مواقع درست نیست.
مطهری با بیان اینکه قوه قضائیه و نیروی انتظامی باید پاسخگو باشند، گفت: آقای جوانفکر و همكاران وی اگر زمانی که با معترضان انتخابات با خشونت برخورد می شد، اعتراض می کردند این بلا به سرشان نمی آمد.
وی در مورد بررسی پرونده حقوق بشر ایران در سازمان ملل و جنجال های پیرامون آن گفت: در مسئله حقوق بشر چون مباني ما با مباني غربيها متفاوت است هيچ گاه با آنها به تفاهم نمي‌رسيم و البته بايد بهانه هم به دست آنها ندهيم. اقداماتي مانند آنچه در روزنامه ايران اتفاق افتاد زمینه پذیرش ادعاهای غرب را فراهم می کند و نوعی کمک به آنهاست. با این کارها آب به آسیاب دشمن می‌ریزيم. مسولان باید عاقلانه تر رفتار کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این پیر آقازادگان هنوز فرق بین برانداز و معترضو نمیدونه ... ای کاش یه مصوبه هم مجلس تصویب کنه درباره انتشارات صدرا تا مادام العمر برای یک سری ... نباشه
نماینده حق طلب و آزادیخواه و مستقل یعنی مطهری که ارزشها را برای همه میخواهد نه استفاده ابزاری از شعارها و ارزشها به نفع خود وگروه خود...این یعنی سیاست الهی
ظاهرا آقای مطهری خشونت فتنه گران رو در سال 88 فراموش کردند فراموش کردند که در بعضی از خیابانهای تهران فتنه گران چه می کردند

راستی آقای مطهری یه سوال
اگر کسی وسط خیابون جلو زن وبچت تا میخوری بزندت بعد ماشینتو به آتیش بکشه بعد هزاران لجن پراکنی در انواع سایتها و روزنامه علیه شما انجام بده بازهم از این جملات گهر بار می فرمایید؟
United Kingdom
مطهری خیلی مرد خدایی. خیلی کارت درسته شیر پاک خورده.
توی همه اصولگراها تو یه چیز دیگه‌ای حاجی.
التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
بله! اگر غیر از این از مطهری بشنویم جای تعجب داره
کسی که برای خار در چشم احمدی نژاد زمین و زمانو بهم می دوزه و در مقابل درخت در چشم خاندان آقای هاشمی سکوت مطلق میکنه بایدم از جنبش وابسته ای که از حمایتهای این خاندان هم برخوردار بوده به این نحو حمایت کنه و همه چیزو یه وری تعریف کنه
به نام خدا
خطاب به دوستی که گفته « اگر جلوی زن و بچت بزننت بازهم جملات گوهربار میگی» نه عزیزم جناب مطهری توی مجلس فقط بخاطر یه اعتراض ساده کوچک زاده رو به باد ناسزا و فحاشی گرفت.
دوست عزیز از نظر این حضرات مرگ فقط واسه همسایه خوبه.
Iran, Islamic Republic of
هنوز براي آقاي مطهري مشخص نيست كه كساني كه براي مثال روز عاشورا ،‌روز قدس و.... به خيابانها ريختند و عليه نظام و انقلاب و آرمانهاي امام عزيزمان شعار دادند اينها معترض بودند يا چيز ديگري كه آقاي طهري بايد پاسخگو باشد .....
آقاي مطهري دل دشمنان انقلاب را بدست آوردن براي انتخابات به چه قيمتي ؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟