يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

3 محصول جدید سایپا رونمایی شد

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 276097
سه محصول جدید سایپا امروز یکشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت رونمایی شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، گروه خودروسازی سایپا امروز 3 خودروی جدید را تولید و به بازار کشور عرضه کرد. خودروهای تیبا 211 ، سایپا 151 و ایکس 100 ای ام تی خودروهایی هستند که توسط شرکت سایپا رونمایی شد .

یکی از این محصولات با نام سایپا 151 ، وانت بار شهری است که با سرمایه گذاری 105 میلیارد تومان تولید شده است. این وانت بار با موتور جدید و قدرت بالاتر توان حمل 400 کیلوگرم بار را دارد.   این محصول به ایربگ ، شیشه بالابر برقی و ترمز ضد قفل هم مجهز است.

برای تولید 30 هزار دستگاه از این وانت در سال برنامه ریزی شده است که از اواخر بهار سال آینده وارد بازار می شود.

همچنین خودرو ایکس 100 ای ام تی که با گیربکس اتوماتیک است و قابلیت تعویض دنده اتوماتیک را فراهم می کند ، رونمایی شد. این طرح نیز با سرمایه گذاری 8 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

خودروی تیبا 211 محصول دیگر رونمایی شده سایپاست که در واقع خودروی تیبای 5 درب یا هاچ بک است که با سرمایه گذاری 85 میلیارد تومان و با ظرفیت تولید سالانه 100 هزار دستگاه به بهره برداری رسیده است. دو محصول اخیر اواخر سال آینده وارد بازار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *