شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
پرسپولیس با تغییر مربی متحول نمی‌شود

نظر دایی در مورد برانکو ایوانکوویچ

سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 416091
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای برانکو ایوانکوویچ در این تیم آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش جهان، محمد دایی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص تغیییرات کادر فنی پرسپولیس و کناره‌گیری درخشان که جانشین علی دایی شده بود، گفت:" این اتفاقات در فوتبال وجود دارد ولی باید توجه داشته باشیم پرسپولیس تیم بزرگی است و توقعات از آن همیشه بالاست. نظر شخصی من این است که تغییر کادر فنی نمی‌تواند وضعیت پرسپولیس را در این فصل متحول کند و اصلی‌ترین هدف باشگاه برای فصل بعد است."

وی همچنین در خصوص انتخاب برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد:‌" کار کردن در پرسپولیس برای هر مربی سخت است. به هر حال مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تصمیم‌گیری حسابی فکر کرده و در نهایت برانکو را انتخاب کرده‌اند. او کار سختی خواهد داشت ولی امیدوارم بتواند پرسپولیس را به موفقیت برساند. مهمترین موضوع هم خوشحالی هواداران است."

دایی در مورد شانس پرسپولیس برای موفقیت در آسیا تصریح کرد: "خوشبختانه پرسپولیس در آسیا شرایط خوبی دارد و امیدوارم از گروهش صعود کند. بازی با النصر خیلی تعیین‌کننده است و امیدوارم پرسپولیس با شکست دادن النصر صعودش را قطعی کند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *