سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۱
۱۵

واکنش علی کریمی به برد پرسپولیس/ نامه اعتراضی الهلال

چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 423499
باشگاه الهلال عربستان به اتفاقات دیدار با پرسپولیس اعتراض دارد و اعلام کرده است به زودی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض خواهد کرد.
واکنش علی کریمی به برد پرسپولیس/ نامه اعتراضی الهلال
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، جدال حساس پرسپولیس با الهلال در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید.

این دیدار در حالی که تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود، یک گل به دنبال داشت که سهم پرسولیس بود. ضربه طارمی بدون آن که دروازه الهلال را تهدید کند با اشتباه مدافع برزیلی الهلال وارد دروازه این تیم شد تا نماینده ایران پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و به دیدار برگشت امیدوار شود.

کادر فنی و بازیکنان الهلال به شدت به عملکرد داور بازی اعتراض داشتند. این باشگاه سعودی بعد از پایان بازی نامه اعتراض‌آمیزی را به ناظر بازی داد و تاکید کرد که امروز (چهارشنبه) نیز نامه‌ای اعتراض‌آمیز به کنفدارسیون فوتبال آسیا خواهد نوشت.

در بیانیه‌ای که سایت رسمی باشگاه الهلال آن را منتشر کرد، آمده است: "به قضاوت داور و کمک‌های او در این دیدار و همچنین همه آن چه در ورزشگاه آزادی رخ داد، اعتراض داریم و شکایت خود را به کنفدارسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد."

در این بیانیه همچنین به رفتار حاضران در ورزشگاه اشاره شده است. به نظر می‌رسد که سعودی‌ها مثل همیشه به دنبال حاشیه‌سازی هستند. باشگاه الهلال در بیانیه جدید خود بعد از شکست برابر پرسپولیس همچنین نوشت: در این بازی بار دیگر شاهد شعارهای سیاسی در ورزشگاه بودیم و به طرف بازیکنان الهلال نیز اشیایی پرتاب شد.

شکست الهلال برابر پرسپولیس در فضای مجازی عربستان بازتاب زیادی داشت و بسیاری از حامیان الهلال خواستار برخورد کنفدارسیون فوتبال آسیا با میزبانی تیم‌های ایرانی شده‌اند.

این اعتراضات دامنه دار سعودی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که آنها بارها به کنفدارسیون فوتبال آسیا درباره رفتار تماشاگران ایرانی اعتراض کرده‌اند اما هیچ جوابی نگرفته و همچنان اصرار دارند که به این کار خود ادامه دهند.

واکنش علی کریمی به برد پرسپولیس


علی کریمی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: روز خوبی برای همه ما بود. ابتدا برد تیم و بعد برنده شدن شرکت استیل آذین ایرانیان، امیدوارم مسئولان محترم همکاری لازم را انجام دهند تا این تیم مردمی پس از سال‌ها یک نفس راحت کشیده و هواداران این تیم شاد بشوند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000423/nf00423499-1.jpg

پرسپولیس شب گذشته در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت مقابل الهلال یک بر صفر پیروزی شد.

مزایده چهارم دیروز برگزار شد و سه شرکت از جمله استیل‌آذین ایرانیان مبالغ خود برای خرید باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که قرار است در چند روز برنده مزایده مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناهید پنجعلی
معلوم نیست چقدر شارژ شده اینطوری سنگ استیل رو به سینه میزنه...بازیکن هم بازیکنای قدیمی..
Iran, Islamic Republic of
ديروز بازيكنان پرسپليس خسته بودند مثلا چي ميشد ديار دربي همزمان با فينال جام حذفي يك روز زودتر يا ديرتر برگذار مي شد
آخه دربي چه تاثير ي در ليگ برتر داشت
چرا ما تيم هاي يمان را در برابر حريفان آسيايي خلع سلاح مي كنيم
اون از بازي با نفت مسجد سليمان كه يكي دو تا از بهترين بازيكنان سرخ پوشان را در برابر حريف آسيايي از آنها گرفت اينهم از بازي ديروز
Iran, Islamic Republic of
اینکه عربا حاشیه سازی میکنن جای خود
ولی چرا فکر میکنین حق ندارن،

اشتباهات داوری
لیزرهایی که تو صورت دروازه بانشون بود
پرتاب اشیا

ما برای یکیشم میخوایم درِ کنفدراسیون فوتبال آسیا رو تخته کنیم!
شرکت استیل ازین از نظر رقم پیشنهادی برنده است ولی برنده مزایده تنها به رقم بستگی ندارد این جناب وزیر و این لابیگری جناب خادم و تصمیمات سیاسی قابل پیش بینی نیست طرفداران پرسپولیس و صاحبان شرکت استیل ازین خیلی امیدوار نباشند
اکثرمردم ایران از باخت عربها خوشحالند ولی قضیه داوری و اشتباهاتش بنفع پرسپولیس چیزی نیست که مخفی باشه
گل سالم اونا مردود شد و ضمنا سوشا مکانی هم اخراج نشد و سنگ باران حریف هم ازطرف تماشاگران درتلویزیون قابل رویت بود
قضیه طوری بود که حتی فردوسی پور که خودش پرسپولیسی است درحین گزارش از الطاف داوری سخن میگفت!
این همه به نفع عربها( کشورهای عربی) گرفتند یه بار هم به نفع ما بگیرن چی میشه مگه؟
Romania
مطمئنآ استقلالی هستین شما ایکاش یک پرسپولیسی بودید و این بحث رو میکردین
Iran, Islamic Republic of
من ميگم از حضور بيشمار تماشاگران بود كه داور تحت تاثير بود
البته ما ايراني ها مهمان نوازيم
داور در چهار پنج جا به نفع تيم عربي هم سوت زدم ولي زياد روي اش زوم نشد
حتي اگه يك گل به نفع عربستان ميگرفت ما زود فراموش ميكرديم
ولي از بس در مسابقات حق مان را خوردن يكي كه به نفع ما ن شده تا ازش يكچيزي در نياريم دست بر نمي داريم
البته اين اشتباهات باعث شد اشتباهات مسئولان سازمان ليگ پوشانده بشود
آخه دربي چه تاثير ي در ليگ برتر داشت
چرا ما تيم هاي يمان را در برابر حريفان آسيايي خلع سلاح مي كنيم
اون از بازي با نفت مسجد سليمان كه يكي دو تا از بهترين بازيكنان سرخ پوشان را در برابر حريف آسيايي از آنها گرفت اينهم از بازي ديروز
برد باید شرافتمندانه و پهلوانانه باشد واقعا بعنوان یک پرسپولیسی دوست داشتم پرسپولیس بدون اشتباهات داووری ببرد در ضمن نژاد پرستی کار خوبی نیست عرب و عجم همه انسانند و اختلافات را باید در جای خود حل کرد
Iran, Islamic Republic of
درست ولي شما هم رنگت متفاوت است
ما كه نرفتيم به نفع تيممان بگيريم داور اشتباه كرد اشتباهات كوچيك به نفع انها هم داشت
خدايي چه رنگي هستي دم از شرافت مي زني
من شما را نمي شناسم خودت كه خودت مي شناسي
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدا جواب عربستانها را به خاطر کار خلاف عفت بر روی دو حاجی ایرانی در فرودگاه عربستان بدهد
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام

چرا فوتبالو سیاسیش میکنین همه دیدن داور بازی چقد بنفع پرسپولیس سود زد.
Romania
من از اينكه پرسپوليس برد خيلي خوشحال شدم. چون در حقيقت ايران برد. ولي منكر اشتباهات داور در قسمت گل خورده و برخورد با خطاي بازيكنان نيستم،هرچند اين قضيه هيچ ارتباطي به پرسپوليس وايران نداردو الهلال مي تواند مشكل خود را پيگيري نمايد. اما خودمون هستيم ،هميشه ما از ناداوري ضربه مي خورديم ،حالا بذار يك بار هم اونا مزه تلخ قضاوت ناجور را بچشند.
Romania
این عربا همین که ... باید برن خدا رو شکر کنن.
Iran, Islamic Republic of
اینکه تیم پرسپولیس حقش نبود برنده بشه حرفی نیست. ولی من از اول بازی خیلی دعا کردم که تیم عربستان در آزادی شکست بخوره. اونهم بخاطر اینکه به زائرهای ما جسارت کرده اند و بخاط اینکه مردم مظلوم یمن رو مورد ظلم قرار می دهند. و دیگر اینکه به هواپیما و کشتی کمک رسان ما بی حرمتی کرده اند. از خدا خواستم تیم عربستان بعنوان نماینده ی آل سعود در کشور ایران شکست بخوره. به نظرم میاد که خدا دعای منو مستجاب کرد. تیم پرسپولیس پیروز شد اما نه خودش. بلکه پیروز شد با گل بخودی الهلال. پیروز شد با اشتباه داوری. اشتباه نکنید. داور هوای ما رو نداشت بلکه داور اشتباه کرد. داور قصور داشت نه تقصیر. واقعا چه دلیلی داشت که داور طرف ما رو بگیره؟ به نظر من هیچ دلیلی. من دعا کردم. ما دعا کردیم. و احتمالا خیلی از مظلومین یمنی دعا کردند. و عربستان به طریقی شکست خورد که کاملا واضح بود که خود پرسپولیسی ها الهلال رو شکست ندادند، بلکه خدا عربستان رو شکست داد.