جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

رمز قهرمانی آلمان، در جام جهانی برزیل

پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب: 414390
سرمربی تیم آلمان تواضع را رمز قهرمانی ژرمن ها در جام جهانی می داند. او همچنین از تیم ملی استرالیا تمجید کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه برابر استارلیا به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا روند نتایج بد این تیم پس از جام جهانی ادامه داشته باشد.

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان درباره بازی با استرالیا گفت: نیمه اول برای ما کاملاً خوب بود، در نیمه دوم، نظم و ترتیب خود را از دست دادیم. در ابتدا چند موقعیت خوب خلق کردیم اما در نیمه دوم نتوانستیم ساختار خود را پیدا کنیم. ما نتوانستیم برنامه های خود را آنطور که می خواستیم، پیاده کنیم. می دانیم که روز یکشنبه در دیدار مقدماتی یورو ۲۰۱۶ باید از سد گرجستان بگذریم

لوو ادامه داد: قهرمانی این تیم در جام جهانی گفت: پس از پیروزی فقط شادی در زمین داشتیم و پس از آن در رختکن. چیزی که من هیچگاه تجربه اش را نداشتم و به نوعی یک پاداش برای ما بود؛ برای سال های زیاد تلاش سخت. بعد از بازی مقابل فرانسه که از یک چهارم صعود کردیم، من احساس این را داشتم که هر چیزی ممکن است. فقط چهار تیم در رقابت مانده بودند. ما کیفیت صعود را داشتیم و احساس کردم که ما از سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ بالغ تر شده ایم.

گوتزه که یکی از ستاره آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ بود، گل قهرمانی این تیم ‏در دیدار فینال مقابل آرژانتین را به ثمر رساند و لوو از پیشرفت او در سال های اخیر ابراز تعجب کرد. و گفت: در دو سال اخیر، من پیشرفتی باورنکردنی در ماریو دیدم. او از یک بازیکن جوان آینده دار، به یک ‏بازیکن حرفه ای تمام عیار تبدیل شد. می دانم که او در تمرینات تلاش زیادی می کند؛ همین طور در رژیم ‏غذایی و مراقبت در سبک زندگی اش. بنابراین او از سال های جوانی، او به طرز باورنکردنی ای، حرفه ‏ای و جاه طلب بود. ‏

لوو در پایان گفت: بعد از پیروزی ۷-۱ مقابل برزیل وقتی ما در رختکن بودیم، متوجه شدم که بازیکنان همه متواضع هستند و اصلا احساس غرور نمی کنند . هیچ جو شادی بیش از حد یا اعتماد به نفس کاذب دیده نمی شد. به جای این ها، همه به من گفتند: 'سرمربی، ما هنوز چیزی را کسب نکرده ایم. ما هنوز یک بازی دیگر داریم.' این به من احساس این را داد که شاید اکنون زمان فرا رسیده است و ما می توانیم این را انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مقایسه کنین با بازیکنای تیم ایران که اگه به مالدیو 7 تا گل بزنن چیکار می کنن.