پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فراخوان برای درمان خانم مبتلا به سرطان

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 259591
گزارش خانم ز. ا. آ که مبتلا به سرطان رحم هستند جهت استحضار دوستان بزرگوارم منتشر می شود.
به گزارش جهان، خیریه همت در آخرین پست خود نوشت:
گزارش خانم ز. ا. آ که مبتلا به سرطان رحم هستند جهت استحضار دوستان بزرگوارم منتشر می شود.

این خانم ۴۳ ساله دارای ۶ فرزند( ۴ دختر و۲ پسر) است. شوهر(۵۰ساله)شان قبلا در یکی از کارخانه های شهر قم مشغول کار بوده که به خاطر تعدیل نیرو بیکار شده است.البته خوشبختانه حدود یک هفته ای است که از طرف برخی از خیرین در یکی از شرکتها به صورت موقت نگهبان شیفت شب شده است.

خانواده تا چند ماهه پیش فاقد بیمه بوده اند که با تشخیص بیماری این خانم به بهزیستی مراجعه وفقط دفترچه خدمات درمانی دریافت می کنند ودر حال حاضر از بقیه امکانات هر چند اندک بهزیستی محروم هستند.

ظاهرا برخی از داروهای سرطان رحم یا نایاب هستند یا در صورت پیدا شدن باید جهت تهیه قیمت بالایی پرداخت شود که از عهده این خانواده خارج است که این امر موجب شده بیماری این خانم به شدت پیشرفت کند وبه دستور پزشک معالج باید هر چه زودتر این تومور از شکم این خانم خارج شود و بعد از آن شیمی درمانی کنند.

در حال حاضر این خانم به صورت دائم درد زیادی را تحمل می کنند تا موقع عمل فرا برسد.

پزشک معالج هم برای دستمزد ابتدا مبلغ ۵ میلیون تومان درخواست کرده بود که پس از اطلاع از وضعیت خانواده به ۲میلیون تومان رضایت داده است.

هزینه بیمارستان امام خمینی تهران که عمل هم در آنجا انجام می شود در حدود هشتصد هزار تا یک میلیون تومان می باشد.

لازم به ذکر است که طبق بررسی وتحقیق از محل نیز وضعیت زندگی ومعیشتی این خانواده بسیار پایین بوده واخیرا به دلیل عدم پرداخت اجاره منزل خود را جابجا کرده اند که همین امر نیز به کمک خیرین انجام شده است.

همت کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *