شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۱۴
تیتر یک واشنگتن تایمز؛

دعای خیر اوباما برای سپاه قدس ایران!

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 381611
سپاه قدس ایران در حال کمک کردن به شیعیان عراق است در حالی که دعای خیر دولت اوباما پشت سر آنهاست.
دعای خیر اوباما برای سپاه قدس ایران!
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، روزنامه واشنگتن تایمز (washington times) در گزارشی با عنوان " سپاه قدس ایران در حال کمک کردن به شیعیان عراق است در حالی که دعای خیر دولت اوباما پشت سر آنهاست" نوشت:


نیروهای ویژه سپاه قدس ایران با رضایت ضمنی دولت واشنگتن در عراق مستقر شده و به نیروهای دولتی در مبارزه با گروه تروریستی داعش یاری می‌رسانند. نیروهای ایران روز به روز در در عراق فعال تر می شوند و در کنار سربازان این کشور به مبارزه با داعش می پیردازند. این در حالیست که دولت اوباما سیگنال هایی مبنی بر استقبال از مبارزه تهران علیه داعش می فرستد.

یک منبع آگاه گفت: ماه گذشته، زمانیکه عراقی ها سد موصل را از داعش پس گرفتند، تعدادی از نیروهای ایران نیز در انجا حضور داشتند. این گزارش ها درحالی منتشر می شود که دولت اوباما روز به روز صریح تر در مورد تکیه به ایران برای نابودی داعش سخن می گوید.

جان کری وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در شورای امنیت گفت: هر کشوری در جهان از جمله ایران می تواند نقشی در مبارزه با داعش داشته باشد.

یک مقام وزارت دفاع آمریکا گفت: نیروهای ایران در عراق به نیروهای ارتش این کشور مشاوره می دهند. ما می دانیم که ایران در عراق عملیات انجام می دهد و به آنها کمک می کند.


پنتاگون نیز اخیرا اعلام کرده است که آمریکا هنوز سربازی را برای جنگ و مبارزه با داعش به عراق نفرستاده است و تا جمع آوری اطلاعات کامل و ایجاد یک ائتلاف کامل چنین کاری شکل نخواهد گرفت.

یک مقام نظامی نیز بیان کرده است که ما اطلاعاتی در مورد عملیات های سپاه قدس ایران داریم و دولت آمریکا نیز از آنها با خبر است اما اکنون داعش به دشمن مشترک ایران و آمریکا تبدیل شده است و این دو کشور را هر روز به هم نزدیک و نزدیک تر می کند.

براساس این گزارش، روابط ایران و آمریکا پس از ظهور داعش رشد بیشتری پیدا کرده است. یک منبع می گوید که نیروهای ایران، نیروهای پیشرو در باز پس گیری صد موصل بودند.

السیا اسمیت سخنگوی پنتاگون گفت: ما از اعزام نیروهای نظامی ایران به عراق که در حال آموزش و مشاوره به نیروهای امنیتی عراق هستید اگاهیم. ما همچنین می دانیم که ایران تسلیحات،مهمات و هواپیما در اختیار عراق گذاشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا را شکر قدرت و توانایی سپاه قدس از زبان دشمنان هم شنیده می شود
آفرین بر حاج قاسم و بچه ها
Iran, Islamic Republic of
جو گیر نشو لطفا!
Iran, Islamic Republic of
چی شد ؟ چی شد ؟ نکنه فکر میکنی ارباباتون هم جوگیرشدند ؟
سعيد110
ايراني ها براي دفاع از ارزشهاي اسلام ناب محمدي مي جنگند.
حريم ولايت و امامت مرزهايي دارد كه با مرزهاي دين يكي است و پاسداري و حفاظت از آن اجر كثير دارد.آمريكايي ها براي چه خرسندند؟!
ايراني هاي مسلمان ناب محمدي درس مقاومت و مبارزه بر عليه استكبار جهاني و جهانخوارگي مي دهند. آمريكايي ها براي چه خرسندند؟!
ايراني ها دايره مقاومت بر عليه اشغالگري نرم و سخت صهيونيستي بزرگتر و بزرگتر مي كنند. آمريكايي ها براي چه خرسندند؟!
ايراني ها درس توانمند سازي و قدرتمند شدن بر خلاف خواست و تلاش در خور استكبار جهاني مي دهند. آمريكايي ها براي چه خرسندند؟!
ما منتظر شما نشديم و خودمون از خيلي وقته با وجود مشكلات كشور به انها كمك مي كنيم
ای اوبامای مکار.

گفته شیعیان..نگفته مردم مظلوم منطقه..
فقط دعای اوباما کم بود که اونهم رسید!!!!!!!
خودش داعشو بوجود اورده حالا برامون دعا میکنه!!!
خندیدیم

دم دلاورانمون گرم.علی یاورشون
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين شتر مستي كه امريكايي ها بالاي دار بردند خودشون هم بايد پايين بياورند نمي تونند هزينه اش را بپردازند حاج قاسم و بر و بچ خودمون ترتيبشون را ميدهند .
امريكا به دنبال نابودي داعش نيست داعش را بهانه كرده به ايران نزديك و نزديكتر بشه
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی نزدیک بشه ؟ حرف بی منطق نزنید . نیازی به این برنامه ها نیست در افغانستان پاکستان خلیج فارس حضور فعال داره در بقیه کشور های همسایه هم که همیشه بوده
ایران
با سلام .... به نظرم فکر نکنم دعای اوباما از ته دل با نیت خیر باشد اوباما هنوز از اعزام نیرو نظامی خود هراس دارد واسه همین هر کشوری وارد میدان نبرد علیه داعش بشه تشویق و استقبال میکنه
یاد دعای عمروعاص در فیلم امام علی افتادم...!
زنده باد سپاه اسلام
ابوالفضلی
Iran, Islamic Republic of
گرمی حضور روح شهیدی که هنوز از سپاه پاسدارن خارح نشده احساس می شود.آن انرزی کما کان باقی است.صرا یت تبلور آن رزمندگانی هستند مانند شهدا که با حضور پاکشان در راه اسلام میجنگندو....
Iran, Islamic Republic of
"نیروهای ویژه سپاه قدس ایران با رضایت ضمنی دولت واشنگتن در عراق مستقر شده..."
دولت واشنگتن سگ کی باشه که نیاز به رضایتش داشته باشیم؟