جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

هنرمندان‌حاضردرتجمع حمایت ازغزه+اسامی

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 371612
در آستانه روز جهانی قدس اسامی هنرمندان حاضر در «گردهمایی هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم غزه» که به همت انجمن سینمای جوان مقاومت و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد خزاعی دبیر جشنواره فیلم مقاومت، محمدرضا شرف‌الدین رئیس انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

از چهره‌های سرشناس حاضر در این همایش می‌توان به مرضیه برومند، اکبر عبدی، کمال تبریزی، حسین محب اهری، حسین محجوب، اصغر همت، محبوبه بیات، سیما تیرانداز، مسعود آب‌پرور و محسن تنابنده اشاره کرد.

هما خاکپاش، لیلا بلوکات، شیوا خسرومهر، شراره رخام، مهسا کرامتی، ملیکا و مهراوه شریفی‌نیا، مریم کاظمی، مهدی سلوکی، حسن جوهرچی، علی اوجی، احمد پوررحمانی، سعید نوراللهی، ساعد هدایتی، رامبد شکرابی و شهرام عبدلی از دیگر میهمانان گردهمایی حمایت از غزه هستند. خشایار اعتمادی، محمد زارع، مجید اخشابی و امیر یگانه به نمایندگی از خوانندگان پاپ، استاد منوچهر اسماعیلی دوبلور و گوینده پیشکسوت و محمدرضا حیاتی گوینده اخبار هم در این همایش حضور خواهند داشت.

این برنامه روز چهارشنبه اول مرداد - ساعت ۱۸ در خیابان ولی عصر(عج)، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق، فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کسی میداند چند تا از این هنرمندان در همایش ها و راهپیمایی های 5 سال پیش که یکی از شعارهایش نه غزه و نه لبنان بود شرکت کرده اند؟
mohamad
United Kingdom
نه به دختر شريفي نيا نه به دختر فراهاني