پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۷
خوشحالیم که استاد شجریان مشکل خاصی ندارند!

سرک کشیدن فردوسی‌پور به ماجرای‌شجریان

در نود دیشب چه گذشت
سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 441911
فردوسی پور در جریان نود، برای محمدرضا شجریان آرزوی سلامتی کرد و گفت:خوشحالیم که استاد شجریان مشکل خاصی ندارند و سلامت هستند. ایشان بیماری کوچکی داشتند که چیز خاصی نیست و دوباره برمی گردند و صدای قشنگش را خواهیم شنید.
گروه ورزش جهان نيوز - برنامه نود این هفته ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. در ابتدای برنامه آیتمی از ورود تیم ستارگان جهان و حضورشان در ایران پخش شد. در این آیتم همچنین تساویر جالبی از دیدار ستارگان فوتبال ایران و جهان پخش شد.

آرزوی سلامتی برای شجریان

فردوسی پور در جریان نود، برای محمدرضا شجریان آرزوی سلامتی کرد و گفت:خوشحالیم که استاد شجریان مشکل خاصی ندارند و سلامت هستند. ایشان بیماری کوچکی داشتند که چیز خاصی نیست و دوباره برمی گردند و صدای قشنگش را خواهیم شنید.

سوال پیامکی

سوال نظرسنجی این هفته به انتخاب بهترین بازیکن ماه اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان امید ابراهیمی، محمدرضا اخباری، احسان حاج صفی، روح الله سیف الهی، مهدی طارمی و میلاد محمدی بهترین بازیکن ماه را انتخاب میکردند. در نهایت نیز مهدی طارمی با کسب ۵۰درصد آرا، بهترین بازیکن ماه لقب گرفت.

هیات مدیره سایپا از پاسخ های مدیرعامل قانع نشده است

ولی رعیت، عضو هیات مدیره سایپا، روی خط برنامه آمد تا توضیحاتی درباره جذب سروش فیروزی ارائه کند، او در ابتدای صحبتهای خود گفت: بازیکنی که بدون اطلاع سرمربی تیم جذب شده بود را اسپانسر باشگاه معرفی کرده است. آقای جلالی پس از اینکه از سروش فیروزی تست فنی می‌گیرید او را قبول نمی‌کند اما مدیرعامل با این بازیکن قرارداد امضا می‌کند.

وی افزود: ما در هیات مدیره این موضوع را برسی کردیم و درنهایت از پاسخ های آقای رضایی قانع نشدیم. به رضایی هم تذکر دادیم که به خاطر جذب اسپانسر، هرکاری را انجام ندهد.

گلمحمدی، جوانگرا ترین مربی لیگ پانزدهم

آنالیز این هفته برنامه به حضور بازیکنان جوان در لیگ پانزدهم اختصاص داشت. میانگین سنی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴، ۲/۲۷ بود در حالی که در حال حاضر این عدد به ۸/۲۵ رسیده است. یعنی تیم حال حاضر کی روش جوان ترین تیم ملی ۱۰ سال اخیر فوتبال ایران است. ذوب آهن اصفهان با ۷ بازیکن زیر ۲۳ سال، در امر جوانگرایی پیشرو است. این باشگاه تا به حال ۱۴۵۰ دقیقه از بازیکنان زیر ۲۳ سالش استفاده کرده است. بعد از ذوب آهن، سیاه جامگان، راه آهن و استقلال در امیر جوانگرایی موفق عمل کرده اند. این درحالی است که صبای قم فقط یک بازیکن زیر ۲۳سال دارد که در پنج هفته اخیر فقط ۱۸ دقیقه بازی کرده است.

در بخش دیگر برنامه، آیتمی درباره تیم ملی گوام پخش شد. در این آیتم مشخص شد گوام نسبت به گذاشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته و تیم ملی ایران کار چندان ساده‌ای مقابل این تیم ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
United States
شماها .... آرزوی سلامت کردن برای فردی که در بستر بیماری است سرک کشیدن محسوب میشود اما دخالت در زندگی مردم ..
United Kingdom
این فردوسی پور تو همه چی نظر می دهند یا خدا
United States
فضولی تا چه استفاده از صدا و سیما جهت مقاصد خود ! تو را به چه از یه خواننده
خدایا ! ما رو از دست این فردوسی پور نجات بده.
علی
یادمان نمیرود که در سال88 که یه کم آب را گل آلود دیدن چگونه بر علیه نظام و مردم موضعگیری کردن و با امریکای جنایتکار هم صدا شدن. من که اصلا برایش آرزوی سلامتی نمی کنم.
Romania
نمی دانم چرا صدا وسیما به افرادی مثل این فرد میدان داده تا در موزد هرچه وهرکس اظهار نظر کند فردی مثل شحریان که خودش اقرار نموده با انقلاب اسلامی میانه ای ندارد باید ارزوی ... را بکنند نه . مگر اینکه دعا بکنیم خداوند او را به راه راست هدایت نماید و
قلندر ⁉️
فهميديم ، هنربند محبوب ب ب سى و .. خارج نشين
عجب پاچه خورايى داره ها 😆!!!!!!؟؟؟؟؟؟