جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
سیدخلیلی خبر داد:

دعوت 110 فرمانده و رزمنده اطلاعات عملیات دوران دفاع مقدس از زاکانی برای حضور در انتخابات

سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 281810
تاکنون حدود 110 تن از پیشکسوتان واحد اطلاعات عملیات در دوران دفاع مقدس از علیرضا زاکانی برای حضور در انتخابات دعوت و اعلام حمایت کرده اند.
دعوت 110 فرمانده و رزمنده اطلاعات عملیات دوران دفاع مقدس از زاکانی برای حضور در انتخابات
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسئول روابط عمومی انجمن پیشکسوتان واحد اطلاعات عملیات تهران عنوان کرد: جمعی از فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس که عمدتا در واحد اطلاعات و عملیات به انجام وظیفه می پرداختند، نظر به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و تعبیر حماسه سیاسی مقام معظم رهبری از آن، با توجه به شرایط حساس امروز به این نتیجه رسیدند تا در میان چهره های قابل طرح برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، فردی را به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی معرفی نمایند.

حمید سید خلیلی در گفت وگو با فارس اظهار داشت: ما معتقدیم همچنانکه امام عزیزمان وصیت کرد ملاک انتخاب باید تقوا و جهاد در راه خدا باشد و افراد مجاهد در راه خدا بر دیگران که در خانه ها نشستند یا میدان مبارزه را اولویت ندانستند، ترجیح دارند و به مصداق میزان حال فعلی افراد است کسانی از ایشان مورد اعتمادند که همچنان در زندگی و عمل خود روحیه و فرهنگ بسیجی و جهادی را حفظ کرده باشند و آلوده ظواهر دنیا نشده باشند.

سیدخلیلی افزود: ما پس از چندین جلسه با دوستان و مشورت های متعدد در جمع بندی خود به برادر بسیجی و جانباز دکتر علیرضا زاکانی رسیدیم و معتقدیم زاکانی دارای ویژگیهای مثبت امروز و فاقد ضعفهای امروز است. او را فردی پرکار و مدبر، جوان و تحولگرا، مردمی و ساده زیست، ولایتمدار و انقلابی، مرد میدان مبارزه با فتنه و انحراف و فساد می دانیم که می تواند همچون زمان فداکاری در میدان سخت دفاع مقدس، در میدان دشوار سیاسی کشور نیز حماسه سازی کند. لذا حضور دکتر زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری را وظیفه او و حمایت از او را تکلیف خود می دانیم.

این رزمنده دفاع مقدس اعلام کرد تا کنون 110 نفر از فرماندهان و رزمندگان واحد اطلاعات عملیات از زاکانی برای حضور در انتخابات دعوت و اعلام حمایت کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *