پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

با جاعلان کارت خدمت برخورد کنید

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 383619
نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوری در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شرکت‌های خصوصی نباید به صورت مقطعی وارد ورزش شوند چرا که آسیب‌های آن بیشتر است بلکه باید برای کشف استعداد‌ها در ورزش سرمایه گذاری کنند.
به گزارش جهان؛ سید شریف حسینی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: تیم‌های ورزشی به ۲ دسته تیم‌های متعلق به شرکت‌های خصوصی و تیم‌های دولتی تقسیم می‌شود که البته در تیم‌های دولتی مشکلات خاصی نداریم.

وی اضافه کرد: اما در بخشی از تیم‌های خصوصی مدیرعامل جدید اگر اعتقادی به ورزش نداشته باشد تمام تلاش‌های چندین ساله آن تیم را با یک تصمیم نادرست به هدر می‌دهد و این یکی از مشکلات ورزش در بخش خصوصی است.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از تیم‌ها پس از سال‌ها تلاش به موقعیت خوبی در ورزش می‌رسند اما با یک تحلیل اشتباه و یک سری اقدامات غلط و حتی بدون در نظر گرفتن تماشاگران و ورزش دوستان تیم را یک شبه منحل می‌کنند.

وی تأکید کرد: وقتی مدیران در بخش ورزش ورود می‌کنند باید به علاقمندان ورزش توجه ویژه‌ای کنند چرا که این تماشاگر بدون هیچ توقع و چشم داشتی از تیم حمایت معنوی می‌کند و این باعث افزایش روحیه بازیکنان می‌شود.

حسینی درباره انحلال برخی تیم‌های خوزستانی که هرساله مطرح و باعث ورود این تیم‌ها به حاشیه می‌شود، گفت: مدیران شرکت‌های خصوصی اگر نمی‌توانند به صورت بلند مدت در ورزش سرمایه گذاری کنند نباید به صورت مقطعی وارد شوند چرا که آسیب‌های آن بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش جای درآمدزایی نیست، عنوان کرد: باید با نگاه درست به ورزش استعدادهای موجود در استان خوزستان را شکوفا کنیم چرا که این استعداد‌ها به سود کل کشور است.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوری در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره هزینه های استعدادیابی، افزود: این هزینه‌ها صرف استعداد‌هایی می‌شود که در آینده باعث اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران می‌شوند و این هزینه‌ها به هدر نمی‌رود.

وی درباره فساد در فوتبال و موضوع کارت پایان خدمت بازیکنان تصریح کرد: این پرونده مربوط به ورزش استان خوزستان نیست بلکه این مشکلات در سایر استان‌ها هم وجود دارد و باید با خاطیان برخورد شود.

حسینی بیان کرد: پرونده‌ای در کمیسیون اصل ۹۰ وجود دارد که درباره موضوع فساد فوتبال ورود کرده و تاکنون اطلاعات خوبی درباره اتفاقات پشت پرده فوتبال کسب شده است.

وی اضافه کرد: باید تحقیقات این کمیسیون تمام شود و نتیجه آن توسط مراجع قضایی اعلام شود از فضای اتهام زنی دور شویم.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوری در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: درباره کارت‌های پایان خدمت باید بررسی شود که آیا بازیکنان از اروند جعلی بودن کارت‌ها اطلاع داشتند یا خیر چرا که این موضوع مهمی است و نباید به سادگی از آن گذشت.

وی افزود: باید پیگیری‌های لازم انجام شود و توسط قوه قضائیه با کسانی که کارت‌های پایان خدمت جعلی را صادر کرده‌اند برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *