جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تشریح آخرین وضعیت ویروس کرونا در حج

دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 443117
معاون سازمان حج و زیارت از تشرف ۵۳ درصد زائران به سرزمین وحی خبر داد و گفت: تاکنون موردی از بیماری کرونا به مکه و مدینه نرسیده است، اما در ریاض و برخی شهرهای دور عربستان آثاری دیده شده است.
به گزارش جهان، حمید محمدی در گفت‌وگو با میزان درباره حج تمتع اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۳ درصد زائران به سرزمین وحی مشرف شده‌اند، به طوری که ۳۳ هزار زائر در مکه و مدینه حضور دارند و جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر در مکه و ۱۳ هزارو ۵۰۰ نفر در مدینه منوره در حال اعمال حج هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه شرایط بهداشتی و درمانی زائران ایرانی بسیار مناسب است، افزود: عملیات اعزام زائران در حال انجام است و تاکنون مشکلی در اعزام زائران وجود نداشته‌ایم.

معاون سازمان حج و زیارت در خاتمه به بیماری کرونا در عربستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این بیماری تاکنون به این مکه و مدینه نرسیده است، اما در ریاض و برخی شهرهای دور در عربستان آثاری دیده شده است. در مجموع باید گفت زائران در سلامت کامل به سر می‌برند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *