جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

ترافیک سنگین در برخی جاده های کشور

يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 413912
بر اساس گزارش پلیس راهور، ترافيك سنگين و نيمه سنگين در برخی از محورهای كشور مشاهده می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بر اساس اعلام روابط عمومی پلیس راهور ناجا، ترافيك در محور كرج - چالوس (از ابتداي محور تا سد كرج) و هراز (از امامزاده هاشم تا پلور) سنگين گزارش شده است.

ترافيك در محور كرج - چالوس (از سد كرج به سمت مرزن آباد)، هراز (از پلور تا آب اسك)، آزاد راه كرج به قزوين، قزوين به رشت (محدوده عوارضی) و آزادراه تهران - قم (محدوده عوارضي) نيمه سنگين اعلام شده است.

این گزارش می افزاید: سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارد.

مسافران نوروزی پیش از سفر با شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ ،‌ برای اطلاع از وضعيت جاده ها با مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تماس بگیرند.

بارش برف و باران در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور

در محور کرج - چالوس (محدوده تونل کندوان)، اصفهان (محور دامنه الیگودرز)،‌ آذربایجان غربی (محور تکاپ - شاهین دژ) و آذربایجان شرقی (آزادراه پیامبر اعظم و محور هشترود - زنجان) بارش برف گزارش شده است.

در استان ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان،‌ البرز،‌ تهران، خوزستان، فارس ، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری،‌ گیلان و مازندران (بیشتر محورها) و خراسان رضوی (محور قوچان - مشهد)،‌ همدان (محور ملایر - همدان) و هرمزگان (محور چارک - بندرلنگه) بارش باران گزارش شده است.

این بارش امروز مناطق شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل شمالی، شمال شرق و مرکز را نیز در بر گرفته است که در ارتفاعات و نواحی سردسیر به صورت برف مشاهده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *