سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱
۱

سرمربی جدید تیم ملی والیبال +عکس

شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 359517
سرمربی جدید تیم ملی والیبال کشورمان دقایقی پیش از فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و از امروز تمرینات تیم ملی والیبال را زیر نظر خواهد گرفت.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، " اسلوبودان کواچ " از حضور در ایران ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدوارم روند رو به رشد والیبال ایران را ادامه دهیم.

پس از گذشت یک ماه مذاکره با مربیان طراز اول والیبال دنیا و بررسی رزومه و عملکرد آنها، بالاخره محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال اسفند ماه گذشته با اسلوبودان کواچ، سرمربی صرب تیم پروجیای ایتالیا به توافق نهایی رسید و این مربی صربستانی تا المپیک ۲۰۱۶ برزیل با فدراسیون ایران به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال قرارداد همکاری امضا کرد .

کسب دو مدال برنز المپیک آتلانتا ۱۹۹۶ و مدال طلای المپیک سیدنی ۲۰۰۰ از مهمترین عناوین اسلوبودان کواچ در طی ۲۲ سال دوران بازی حرفه ای والیبال اوست و در ۶ سال دوران مربیگری اش در لیگ ایتالیا و صربستان چهار سال به عنوان مربی برتر لیگ شناخته شده است.

 

این مربی ۴۷ ساله از ۱۹۸۳ به عنوان بازیکن وارد دنیای حرفه‌ای والیبال شد و پس از ۲۲ سال یعنی در سال ۲۰۰۵ پس از کسب افتخارات متعدد در تیم ملی صربستان که شاخص‌ترین آن مدال طلای المپیک سیدنی ۲۰۰۰ و برنز آتلانتا ۱۹۹۶ است وارد دنیای مربیگری شد.

وی در دوران بازی‌اش به ایران هم سفر کرده است و در سال ۲۰۰۴-۲۰۰۵ به ارومیه آمد و در تیم پگاه این شهر بازی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محنا روانی والیبال
واقعا ادم خوش تیپی وخوشم میاد ازش