جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

مقابله اینستاگرام با انتشار تصاویر مستهجن

جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 417819
مدیران شبکه اجتماعی اینستاگرام هم به جمع سایت‌ها و شبکه‌هایی پیوستند که قصد دارند به طور جدی با هرزه نگاری اینترنتی مقابله کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس به نقل از تک اسماش، اینستاگرام دستورالعمل‌های خود را در این زمینه به روز کرده و تصریح کرده که تصاویری که با این دستورالعملها مطابقت نداشته باشند را پاک خواهد کرد.

در بخشی از بیانیه اینستاگرام در این زمینه آمده است: ما می دانیم که برخی اوقات افراد می خواهند تصاویر برهنه هنری یا خلاقانه‌ای را به اشتراک بگذارند، اما به دلایل مختلف اجازه انتشار تصاویر برهنه را در اینستاگرام نخواهیم داد.

این تصمیم عکس ها، ویدیوها و برخی محتوای طراحی شده به صورت دیجیتال را در برمی‌گیرد. بر این اساس انتشار تصاویر هرزه نگارانه در اینستگرام به طور کامل ممنوع شده و تنها انتشار عکس های نقاشی‌ها و مجسمه های برهنه ممکن خواهد بود.

علاوه بر این کاربران اینستگرام حق نخواهند داشت تصاویر و ویدیوهای برهنه یا نیمه برهنه کودکانشان را منتشر کنند. علت این امر حفظ امنیت بچه های کم سن و سال عنوان شده است، زیرا حتی اگر این تصاویر با نیت خوبی منتشر شوند ممکن است از سوی دیگران مورد سوءاستفاده قرار بگیرند. پیش از این فیس بوک، توییتر، پینترست و گوگل پلاس سیاست های مشابهی را اتخاذ کرده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *