شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۳

کمک هفت میلیاردی سپاه به تراکتورسازی

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 227919
عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه سپاه عاشورا در فصل گذشته لیگ برتر، حدود هفت میلیارد تومان به این باشگاه کمک نقدی داشته، گفت: آنهایی که می گفتند تیم تراکتورسازی حامی و پشتیبان مالی ندارد، خودشان مشکل داشتند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار علی اکبر پورجمشیدیان شامگاه دیروز یکشنبه در حاشیه جشن نایب قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جمع هواداران این تیم اظهار داشت: اکنون باشگاه تراکتورسازی تبریز یکی از معدود باشگاه هایی است که کمترین بدهی را دارد و در این خصوص باید بگویم که در فصلی که با نایب قهرمانی تیم تراکتورسازی همراه شد، سپاه عاشورا حدود هفت میلیارد تومان کمک مالی به این تیم کرد.

وی ادامه داد: البته این کمک ها ادامه خواهد داشت و من بنا به دستوری که از سوی فرماندهی محترم سپاه دارم، در فصل جدید نیز بیش از هشت میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی برای حمایت از تیم محبوب و مردمی تراکتورسازی خواهیم داشت تا موفقیتهای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را شاهد باشیم.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد: من از همینجا و در حضور استاندار ورزشدوست آذربایجان شرقی از رئیس جمهور محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان تقاضا دارم آنگونه که از تیمهای پرسپولیس و استقلال حمایت می شود، از تیم تراکتورسازی تبریز هم حمایت شود.

وی با بیان اینکه همواره یکی از حامیان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است، عنوان داشت: من اعلام می کنم که حمایت سپاه از تیم تراکتورسازی ادامه خواهد داشت و این را هم می گویم که سردار جعفری، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم را هرگز تنها نخواهم گذاشت.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: در کنار حمایتهای سپاه، موسسه جوانان خیر نیز که به عنوان سهامدار، 30 درصد از سهام باشگاه تراکتورسازی را دارد حتما از تیم فوتبال این باشگاه حمایت مالی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: آنهایی که در فصل گذشته می گفتند که تیم تراکتورسازی حامی مالی ندارد، مشخص شد که خودشان مشکل داشتند.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه هواداران تیم تراکتورسازی بی وفا نیستند، اظهار کرد: ما از همه کسانی که برای تیم تراکتورسازی زحمت کشیده اند، قدردانی می کنیم چراکه ما ملتی بی وفا نیستیم و در راس همه این زحمت کشان، از آقای قلعه نویی تشکر می کنیم.

وی افزود: ما قدردان خدمات زحمت کشان فصل گذشته تیم تراکتورسازی هستیم اما با این حال این را بگویم که ما در زمین چمن فوتبال مردانه و محکم مقابل آنها خواهیم ایستاد و برای پیروز شدن تلاش خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پیشنهاد میکنم یک استفتاء از مراجع معظم تقلید بکنید، تا روشن شود این بذل و بخششها از بیت المال جنبه شرعی دارد یاخیر
Saudi Arabia
واقعا اين پول كلان از كجا آمده است. همين پولهاست كه فساد مي آورد
به عنوان يك نيروي علمي و محقق سپاهي راضي نيستم. اين پولها براي كار ما واجب تر است تا بريزند توي شكم فوتباليستها
Iran, Islamic Republic of
چطور شده موقعی که از بیت المال 20میلیارد به پیروزی و استقلال کمک میشه کسی صداش در نمی اید نمی پرسن ازکجا آمده؟
Iran, Islamic Republic of
هرروز آقای رویانیان بمب می ترکاند پول این بمب ها ازکجا آمده پول کمک تراکتور هم از آنجا آمده
هزينه كردن براي ورزش خوب است ولي يك سوال دركل كشور به ويژه جنوب افرادي هستند كه يا در كپر يا در خانه هاي غيرمقاوم زندگي می كنند كه بااين مبالغ وبيشتراز آن درپيروزي واستقلال ميتوان خانوادهاي زيادي راصاحب خانه كرد
United States
آیا مسئولین سپاه عاشورا حاضر هستند یکدهم این پول را برای ایجاد امکانات جهت درمان جانبازان و همرزمانشان سریع و به موقع خرج کنند؟
Iran, Islamic Republic of
ايا سپاه پول مفت دارد؟ مگر بودجه سپاه دفاعي نيست چرا كار ورزشي مي كند نكند وزارت ورزش بايد كار دفاعي كند
این همه پول و سپاه عاشورا... واقعا اگر همچین کاری کردن جای تاسف دارد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم.....!!!!
بجای فضل وبخشش از بیت المال خرج خود پاسداران جبهه رفته کنید که استحقاق بالاتری دارند . این هزینه ها از مسول ولایت مدار بعید است
بخاطر مسایل امنیتی که پان ترکیستها فصل گذشته برای تراکتور سازی ایجاد کرده بودند و بدنبال آشوب در تبریز بودند سپاه خوب عمل کرده.بعد از دخالت سپاه این تهدیدات به حداقل رسیده.
Iran, Islamic Republic of
هر کاری به جای خود زیبا و کار ساز است. آیا با اوج گرفتن تیم فوتبال تراکتورسازی روحیه ،شادی و انگیزه مردم غیرتمند آذربایجان که در تمام دوران سخت این سرزمین پیش قدم بودند موثر نبوده است پس اگر نگاه بزرگی داشته باشیم و کلان فکر کنیم می بینیم که این هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری می باشد و چه زیباتراست که از طرف سپاه عاشورا باشد تا علاوه بر قطع دست اندازی کفتار صفتها از این موج شوق و شور پاک مردم ، یاد وخاطره دلاوریهای سپاهیان لشکر غیرتمند عاشورا در ذهنها تجدید خاطره شود