شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

خبری خوش برای مربیان پیش دبستانی

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 405010
وزیر آموزش و پرورش از گرفتن قول استخدام مربیان پیش دبستانی خبر داد.
به گزارش جهان، علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اعلام مرتفع شدن استخدام مربیان پیش دبستانی در صحن مجلس شورای اسلامی، آیا این موضوع محقق خواهد شد؟»، اظهار داشت: این کار در حال انجام است و به یک جاهایی می‌رسد.

فانی تصریح کرد: نامه مربوط به مربیان پیش دبستانی را نوشته‌ایم و قول این موضوع را گرفته‌ایم.

به گزارش فارس، وزیر آموزش و پرورش در تاریخ هفتم بهمن ماه با حضور در مجلس شورای اسلامی گفت: «آموزش و پرورش اولویت استخدامی مربیان پیش دبستانی را همچنان در دستور کار دارد و در جستجوی راهی برای حل این مشکل است و در آخرین اقدام و در مکاتبه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، برای اجرای ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان جهت جذب نیروهای مورد نیاز با اولویت مربیان پیش دبستانی و با گذراندن دوره یکساله مهارتی، از سازمان مدیریت درخواست مجوز کرده‌ایم که این سازمان نیز موافقت کرده و به زودی به ما ابلاغ می‌کند».

وی خاطرنشان کرد: «مجلس مقرر کرده است که استخدام منوط به اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با در نظر گرفتن سنوات استخدامی باشد و بر این اساس آخرین موافقت سازمان مدیریت را دریافت کرده‌ایم و آزمون را به زودی برگزار می‌کنیم».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *