جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

وزیر دفاع عربستان به عرعر رفت+عکس

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 412517
وزیر دفاع سعودی ضمن بازدید از نیروهای این کشور در مرز عراق بر پویایی برای بالا بردن هوشیاری نیروهای ارتش تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، «محمد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان سعودی ضمن بازدید از امکانات تجسسی در مرز عراق بر لزوم آمادگی دفاعی ارتش این کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع سعودی که از نیروهای این کشور در مرز عراق در منطقه عرعر بازدید می‌کرد بر پویایی برای بالا بردن هوشیاری نیروهای ارتش این کشور تاکید کرد.

وی خواستار تداوم تمرینات نظامی مطابق با جدید‌ترین دستاوردهای نظامی شد به نحوی که نیروهای این کشور همواره برای دفاع از این کشور آماده باشند.

محمد بن سلمان در ادامه سفر به عرعر با نحوه کار بالگردهای آپاچی مجهز به تجهیزات پیشرفته و ساختار هواپیماهای بدون خلبان فالکو که برای تقویت توان ارتش عربستان ارتقا یافته است و آمادگی‌های عملیاتی آن‌ها و همچنین سیستم کنترل این هواپیما‌ها و توان تجسسی و تصویر برداری در شب و روز آشنا شد.

وزیر دفاع عربستان همچنین از یک بالون تجسسی که به تازگی در اختیار ارتش عربستان قرار داده شده است بازدید کرد.

گفتنی است عربستان سعودی پس از حمله داعش به نقاطی در مرز این کشور، با احداث دیوار مرزی به طول ۸۰۰ کیلومتر کنترل مرزهای این کشور با عراق را برای جلوگیری از نفوذ گروه‌های تندرو تشدید کرده است.

این دیوار که طولانی‌ترین دیوار امنیتی جهان است شامل ۵ لایه حصار، برج‌های دیده‌بانی، دوربین‌های دید در شب و دوربین‌های راداری است که رژیم سعودی سعی کرده خود را از بحرانی که همسایگانش را در بر گرفته حفظ کند.













نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فکر کردم نوشتید وزیر دفاع عربستان به عرعر افتاد
saeed
احتمالا رفته عر عر کنه