جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

وضعیت مرز مهران از زبان معاون ناجا

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب: 458012
معاون اجتماعی ناجا گفت: تردد زائران در مرز مهران با نظم و امنیت کامل در جریان است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار سعید منتظرالمهدی جمعه شب در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون تردد زائران در مرز بین المللی مهران با نظم و امنیت کامل در جریان است و هیچ مشکلی مشاهده نمی شود.

وی بیان داشت: زیرساختهای مناسب در پایانه مرزی باعث شده تردد زوار در این مرز عادی باشد و با حضور نیروهای انتظامی نظم کامل در پایانه نیز برقرار شده است.

منتظرالمهدی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تمامی تجهیزات و نیروهای رده های مختلف انتظامی در مرز مهران حضور دارد،گفت: البته دیگر دستگاه های اجرایی استان و سپاه در زمینه تامین نظم و امنیت با نیروی انتظامی همکاری دارند.

سخنگوی ناجا عنوان کرد: یکی از مهمترین تاکیدات مسئولان ارشد کشور بحث داشتن پاسپورت و ویزا برای زوار اربعین است که خوشبختانه تاکنون بیشتر زوار در مرز به این قانون احترام گذاشته اند.

وی افزود: همانگونه که برای تردد زوار به خاک عراق برنامه های لازم صورت گرفته، برای بازگشت زوار نیز تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

منتظرالمهدی با تاکید بر این نکته که حتما زوار با داشتن ویزا و گذرنامه به مرزهای کشور و مرز مهران مراجعه کنند، گفت: اگر کسانی دارای ویزا و پاسپورت نیستند حتما با مراجعه به مرکز استان نسبت به اخذ روادید اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *