سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

توصیه ترافیکی پلیس راهور به زوار اربعین

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 458418
سرهنگ جهانگیری با بیان این مطلب که به زائران پیشنهاد می‌کنیم زائران از مرزهای شمچه و چزابه تردد کنند، گفت:شرایط انتقال به کشور عراق از ۲ مرزشلمچه و چزابه مساعدتر است.
به گزارش جهان به نقل از میزان، سرهنگ علیرضا جهانگیری،رییس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا در گفت و گو با بخش خبری ساعت ۱۳ شبکه خبر، در توصیه ای به زائران حسینی در مورد بازگشت به کشور گفت: به زائرانی که با وسیله نقلیه شخصی به مرزها آمده اند، توصیه می‌کنیم در هنگام خروج از پارکینگ‌ها و همینطور در جاده‌ها با حوصله و صبر و شکیبایی رانندگی کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که تمهیدات پلیس برای تسهیل عبور زائران فراهم شده است، اظهار کرد: به زائران توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به کشور عراق را دارند، از مرزهای شلمچه . چزابه استفاده کنند چرا که شرایط انتقال به کشور عراق از این دو مرز مساعد تر است؛ به ویژه مرز شلمچه، که ترافیکی هم در آن وجود ندارد و انتقال به راحتی در آن انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *